culliina, en tiedä mitä tarkoitit paradoksilla, mutta musta on aika ahdistavaa yleensä netissä, että missään ei saa jauhaa riittävästi. Omasta kannastani sinänsä en koe tarvetta jauhaa, koska mun kanta on se, että foorumin ylläpitäjällä ei pitäisi olla mitään asiaa holhoamaan käyttäjiään, vaikka joku niistä valittaisikin. Tai jos asiaa on, niin se voi kirjoittaa foorumilleen paheksuvan viestin ja sanoa, jos joku niin oikeasti luulee, että se väitetty asia ei ollut foorumin kanta. En tiedä nyt millä perusteella Regina väittää, että jos äänestystulos olisi Ei, niin ylläpito ei voisi puuttua edes tekojen suunnitteluun omalla foorumillaan. En tajua. Tokihan aina voi. Se tuntui jotenkin marttyyriksi heittäytymiseltä, vaikka itse puhunkin.
No en ole marttyyri. En vaan näe mitään järkeä olla enää osa Finiä.
Ei ihmisten kyllästyminenkään ole mikään ihme, jos nyt ajattelee itse asiaa: muutama tyyppi trollaamassa Vuotiksessa. No hohhoijaa, että onkin tosi dramaattista. Ei se ole, mutta miten sitä saa suurenneltua niin, että sitä varten tarvii sääntömuutoksen, niin se johtuu siitä että teoille tarvitsee aina hyvät perustelut. En jaksa tehdä mitään tiliä Finiin sanoakseni keskusteluun sen, että silloin ollaan huterilla teillä, jos ei ole perusteluja. Ja kaikista ylläpidon asiaa koskevista viesteistä saa sen kuvan, että joku ulkopuolinen taho, ilmeisesti Vuotis painosti päätöksentekoon. Nyt halutaan ehkä ennakkoehkäisyä tai jotain, mutta jos kerran Vuotiksessa trollaaminen on niin harvinaista kuin sanottiin, niin miksi siitä edes tarvittaisiin sääntöä?
Äh, koko jutusta vaan tulee pannukakku, kun halutaan pysyä Vuotiksen kanssa hyvissä väleissä, mutta nyt vääristyy itse asiakin. Ei Vuotikseen edes menty häiriköimään suoraan Finiin liittyen vaan, koska Vuotiksessa on sääntöjä, jotka raivostutti Vuotiksen ihan omaa käyttäjää. Jos kyseisellä käyttäjällä on Finiyhteyksiä ja Finitili, niin mitäs sitten?