Myös mulle oli Pottereissa Kalkaros tosi tärkee hahmo, toinen surullinen kuolema on Tonksin ja Remusin, koska Ted. En oo koskaan turhan paljoo pottereiden juonesta ja oikeista päähenkilöistä piitannut, mulle tärkeimmät on aina olleet Lucius ja Bella, Draco koska se on niin hot. Bella ehdottomasti eniten, mikä on yllättävää, koska yleensä tykkään mieshenkilöistä enemmän. Bella ja Lucius on lisäks kaks niistä harvoista henkilöistä, joista tykkään sekä kirjoissa että leffoissa.
Ihanimmat ja tärkeimmät hahmot missään, koskaan, ikinä on mulle ehdottomasti Darren Shanista vampyyriprinssit (ja Darren EI ole OIKEA prinssi, murr) ja Crepsley, sekä Der kleine Vampirin Lumpi. Kuusi uskomattoman uskomatonta henkilöhahmoa, joista kaikista kerrotaan tarpeeksi, muttei liikaa ja joista jokaisella lukukerralla saa irti jotain uutta.
Vähän ärsyttää, etten osaa sanoa tähän TLOTR:ista ketään, mutta se johtuu siitä, ettei sellaista ole. Mulla ei oo ks. fandomista ketään yksittäistä tärkeintä, rakastan lähinnä maailmaa ja kaikkia niitä mahdollisuuksia. Siis nimenomaan haltioita, onhan ne ihmisetkin ihan ok ja heistä on kauniita tarinoita, mutta... ja kääpiöistä en ole koskaan pahemmin välittänyt.