No mut on se insideläppä, koska ei muut pysty arvioimaan ihmistä sillä tavoin kuin me, koska ollaan nähty livenä eikä se sano niille niin paljoa.
Ei välttämättä edes kiinnosta. Ei mua välttämättä ainakaan kiinnostaisi jos käyttäjä X, jota minä en oikeastaan tunne kuin muutaman viestin perusteella, sanoisi jotain vastaavaa käyttäjästä Y, jota tunnen suunnilleen yhtä vähän siitäkin huolimatta, että se puhumisen kohde tai asia olisi linkitetty.
//Muoks: Mä pelkään, että tässä voi käydä just samalla tavalla kuin Finissä: kaikki ylläpidon tai jonkun tuttujen keskinäinen läppä on ok, mutta kun joku muu uusi porukka alkaa täällä viljelemään sellaista ja offaa oikein urakalla ja kertoo kaikkensa, niin sitten siihen puututaan tai halutaan puuttua. Siksi olisi hyvä mainita asiasta jo nyt ja puuttua siihen heti, että ne keskinäiset jutut voi puida jossain muualla siitäkin huolimatta, että ne jonkun mutkan takaa koskisivatkin foorumia niin kuin tuo Nappelin ava. Kaikki ei ole julkista. On siinä toisaalta sekin puoli, että en mäkään välttämättä halua lukea täältä koko ajan siitä, mitä olen minäkin päivänä kenenkin kanssa tehnyt.
Ja siinä on todellakin vielä sekin, että kiinnostaa tietää, mitä mä oon tehnyt.
Pakenen ruokkikselle nussimaan pilkkua.
Osa nussinnasta johtuu myös siitä, että pitäisi tehdä paljon kaikkea.