Vastaan saa olla, mutta pakkoa ei ole. En painosta, mutta osallistukaa kaikkeen, jos vaan jaksatte ja jos ette jaksa ignoroikaa ja keskittykää siihen, mihin jaksatte.
Se on yleensäkin niin, että aktiivit sanoo kaikkeen jotain ja muut vähän vähemmän. Älä sitä angstaa, Bbutt. Sekin on holhoamista, jos erikseen moneen kertaan käy sanomassa, että saa sanoa.
Ehkä ihmiset alkavat osallistua ajan kanssa tai sitten eivät vaan pidä sitä tärkeänä tai sitten eivät nyt uskalla, koska katsovat että täällä on aktiivisten sisäpiiri ja tulevat sitten syyttämään siitä myöhemmin. Niin voi käydä, mutta se selviää myöhemmin. Jos katsot minkä tahansa foorumin käyttäjiä, niin sama juttu kaikkialla. Pieni osa aktiivisia, loput eivät.
Voi nyt alkoi naurattaa! Neuvoston yksi mode kävi sanomassa offaamisesta ja mainitsin sitten virkaintoisuudesta siinä samassa. Ajan kanssa senkin huomaa, että aina kun modet vaihtuvat, alkaa virkaintoisuuden kausi ainakin hetkeksi. Mä vaan toivon, että niin käy nytkin, koska väittelyn rajoittaminen offaamiseen vedoten on jotain pelottavaa, ainakin foorumilla, jossa se offaaminen ja vapaus on ollut foorumin suola. Mä en ymmärrä sen tarvettakaan. Toisaalta mä en ymmärrä sen tarvetta muutenkaan, koska ainahan voi ajoittain siivota ihan sitä varten, että taas voitaisiin offata lisää.