Kirjoittaja Aihe: Off-topic  (Luettu 172080 kertaa)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #150 : 31-03-2009, 14:27:26 »
Jack Bauer on niin kova jätkä, että edes paskat housussa ei hidasta sen menoa  ;D
Eläköön Pampers! \o/


Ohjeistuksissa olisi kehotettu jättämään hammaspesut pois, käymään kylvyssä korkeintaan kerran kuukaudessa (mielellään vielä harvemmin), syömään huonosti (keripukki ois jees), unohtamaan kaikki deodorantit sun muut mukavuudet, ja niin edelleen.
:D :D :D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Palladium

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 29
  • chauve-souris
Vs: Off-topic
« Vastaus #151 : 31-03-2009, 20:55:01 »
[mainos]Psst, käykää joku lukemassa ja antamassa palautetta mun ficille. ::) Tai muuten postaan sen Finiin.[/mainos]

*jatkaa ennakkotehtävien tekemistä*
"Too toxic, too stabby, too fruity..."

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #152 : 31-03-2009, 22:51:59 »
Saahan sitä ficcejään postata rauhassa minne haluaa ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Palladium

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 29
  • chauve-souris
Vs: Off-topic
« Vastaus #153 : 31-03-2009, 23:06:12 »
Saahan sitä ficcejään postata rauhassa minne haluaa ;D

Mutta en viittisi sinne... Enkä aiokaan.
"Too toxic, too stabby, too fruity..."

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #154 : 01-04-2009, 14:53:16 »
Mä kävin katsomassa ja lukemassa sun ficciä, mutta mua häiritsee kun en ole nähnyt sitä viimeisintä elokuvaa.  :o :o

Lainaus
Tämä siis ihan sen vuoksi, että meillä meni silloin totaalisesti hermot joidenkin pelinjohtajien tapaan korostaa asianmukaista proppausta ja ajankuvaan eläytymistä. Mehän olimme ihan hirveitä vaate-friikkejä, mutta ärsytti niiden pelaajien puolesta, joilla ei ole rahaa/aikaa/mielenkiintoa panostaa joka ikiseen peliin niin hirveän tosissaan.


Mulla jämähtää proppautuminen totaaliseen rahattomuuteen ja kädettömyyteen ompelutöiden kanssa. Toisaalta myös yleiseen haluttomuuteen.  ;D Mä tykkään larppaamisessakin liikaa vaivattomuudesta, mutta toi inhorealistinen eläytyminen ja keskiaikainen kärsimys kuulostaisi kanssa ihan siltä, että sitä voisi kokeilla. Pullamössösukupolvelle uusi kokemus.  :D

Poissa Palladium

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 29
  • chauve-souris
Vs: Off-topic
« Vastaus #155 : 01-04-2009, 15:55:52 »
Mä kävin katsomassa ja lukemassa sun ficciä, mutta mua häiritsee kun en ole nähnyt sitä viimeisintä elokuvaa.  :o :o

Leffa tiivistettynä: Batman ja Jokeri on rakastajia. Kaikki nämä leffan piiloviestit (eikä ne edes ole kovin piilossa), kuten "You complete me" jne. viittaa siihen. Tuossa mun ficissä ei tule olemaan mitään sellaisia juonellisia juttuja, jotka tajuaisi vaan elokuvan nähnyt... Mutta toisaalta ymmärrän kyllä, että Batmaniin vähemmän tutustunut ei varmaankaan aluksi saa paljon irti siihen liittyvistä ficeistä - ainakaan aluksi.
"Too toxic, too stabby, too fruity..."

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #156 : 01-04-2009, 16:21:33 »
Leffa tiivistettynä: Batman ja Jokeri on rakastajia.
Toisilleen?
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Palladium

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 29
  • chauve-souris
Vs: Off-topic
« Vastaus #157 : 01-04-2009, 16:32:40 »
Leffa tiivistettynä: Batman ja Jokeri on rakastajia.
Toisilleen?

Toisilleen ja Jokesterille.
"Too toxic, too stabby, too fruity..."

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1070
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic
« Vastaus #158 : 01-04-2009, 19:27:19 »

Minä en ole nähnyt mitään noista leffoista saati sarjakuvista, paitsi joskus muinaisuudessa sen Tim Burtonin version ja siitäkään en pahemmin muista mitään, mutta kävin siitä huolimatta lukemassa. :)

Leffa tiivistettynä: Batman ja Jokeri on rakastajia.
Toisilleen?
;D

Sarelon

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #159 : 02-04-2009, 20:48:51 »
Jokeri on kiva, mutta Yön ritari on jumalattoman tylsä elokuva. Nukahdin katsoessani sitä toista kertaa.

Helvetti mä säikähdin tänään, kun ehdin jo ajatella, että The Originaali venyy puolella tusinalla luvulla, kun siihen uhkasi tulla päähenkilöille ylimääräinen suhdekriisi (mulla kestää kymmenen lukua saada ne rakastumaan, niin että jos ne perhanat menevät vielä saamaan ryppyjä rakkauteen, niin kuinka kauan sen setvimisessä vielä kestää, ja sitten se venyttää muita juonikuvioita ihan liikaa). Mutta sitten sainkin sen lutviutumaan tavalla, joka vieläpä sallii mun kirjoittaa BDSM:ää, jota ei olisi muuten oikein saanut luonnistumaan <3

Poissa Palladium

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 29
  • chauve-souris
Vs: Off-topic
« Vastaus #160 : 02-04-2009, 21:16:54 »
Jokeri on kiva, mutta Yön ritari on jumalattoman tylsä elokuva. Nukahdin katsoessani sitä toista kertaa.

No lol, ei Yön ritarissa ole muuta pointtia kuin Jokeri. *seitsemän kertaa katsonut Ledgerin takia*

Helvetti mä säikähdin tänään, kun ehdin jo ajatella, että The Originaali venyy puolella tusinalla luvulla, kun siihen uhkasi tulla päähenkilöille ylimääräinen suhdekriisi (mulla kestää kymmenen lukua saada ne rakastumaan, niin että jos ne perhanat menevät vielä saamaan ryppyjä rakkauteen, niin kuinka kauan sen setvimisessä vielä kestää, ja sitten se venyttää muita juonikuvioita ihan liikaa).

Sama juttu täällä. o/ Kirjoittaessa aina rupeaa ihmissuhteet mutkistumaan, vaikka mitä olisi etukäteen suunnitellut.
"Too toxic, too stabby, too fruity..."

Poissa toyhto

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 105
    • LJ
Vs: Off-topic
« Vastaus #161 : 02-04-2009, 21:43:48 »
Mulla tuppasi aikoinaan käymään monien parien suhteen niin, että aluksi ne sai ihan nätisti menemään yhteen, mutta sitten alkoi heti tuntua, että ne halusivatkin erota. Yritin elvyttää niiden suhdetta, mutta ei toiminut, ja lopulta annoin niiden erota. Ja sitten ne mokomat alkoivat taas pyrkiä takaisin yhteen. En tajua, yritin pitää yhtäkin paria yhdessä ihan tosissani, mutta ei toiminut :D Lopulta päätin sen vehkaamisen sillä, että lopetin ficin siinä vaiheessa, kun pari oli juuri päätynyt yhteen eikä erilleen pyrkiminen ehtinyt alkaa. Rankkaa.

Miksi mä olen ihan pihalla tästä Jokeri-asiasta? Siis se viittaa siihen yhteen elokuvaan, joka tuli vähän aikaa sitten? Onko se elokuva siis tehty jonkun kirjan tai sarjakuvan pohjalta tai ööh?
Imagine what you would do if you knew you couldn't fail.

ficci-arkisto | avatar

Poissa Palladium

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 29
  • chauve-souris
Vs: Off-topic
« Vastaus #162 : 02-04-2009, 22:04:45 »
Miksi mä olen ihan pihalla tästä Jokeri-asiasta? Siis se viittaa siihen yhteen elokuvaan, joka tuli vähän aikaa sitten? Onko se elokuva siis tehty jonkun kirjan tai sarjakuvan pohjalta tai ööh?

Joo siis Batman-leffojahan on tehty monta. Tim Burtonin leffoissa Jokerina oli Jack Nicholson ja nyt uusimmissa Batmaneissa (jotka on ohjannut Christopher Nolan) oli Jokerina Heath Ledger (joka kuoli tässä vuosi sitten). Ja Batman-elokuvat perustuu tietenkin Batman-sarjakuvaan. :D Missä oikein olit viime vuonna, kun hirveä Heath Ledger/Jokeri -hypetys oli päällä?
"Too toxic, too stabby, too fruity..."

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #163 : 02-04-2009, 22:41:57 »
Huoh. 9h päästä genetiikan tentti. Oon lukenut. Huonosti. Siis olemattoman vähän!


Mitenköhän tässä taas pääs käymään näin... >:(
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #164 : 03-04-2009, 07:55:35 »
Mä sain mun koodauksesta vitosen!!!  ;D Vähänkö olen palikka! Osaan copy/pastettaa toisin sanoen!