Siis en puhu enkä toivottovasti olekaan puhunut muiden adminien puolesta, ainoastaan omastani, koska tappelin tämän foorumin kanssa ja mulla meni hermot jo muihinkin juttuihin kuin teemoihin.
Minä henkilökohtaisesti sanoin, että teemat ei ole niin tärkeitä kuin se, että foorumi ylipäänsä toimii ja että ne on mulle aika yksi ja sama. Muiden adminien mielipiteestä en tiedä. Voivat olla ja luultavasti ovat ihan eri mieltä. No en mäkään ihan sitä mieltä ole. Tärkeintä on se, että teksti erottuu, foorumia ja ficcejä pystyy lukemaan eikä värit satu kiljuen silmiin. Se oli mun mielipide ja on tavallaan yhä, mutta nyt kun foorumi näyttää toimivan, teemoja voi alkaa taas kokeilla.
Ongelmahan on edelleen suomenkielessä ja siinä, että suomenkielisiin versioihin harvat teemat toimii suoraan, koska ne käyttää nappuloita, joissa on teksti ja joistain kokeilemistani teemoista en päässyt perille missä mättää. Jes, olen tosi hyvä tässä...
Suomenkielisiin osa nappulankuvista pitää laittaa erikseen ja osassa koko nappulat pitää tehdä itse. (Siis käydä varastamassa muilta foorumeilta ne
), mutta kyllä siihen aikaa saa kulumaan ja koko homman sekoamaan, kun ensin heittää kaikki kuvat väärään kansioon ja sitten hävittää kaiken mitä on tehnyt.
Henkilökohtaisesti olen myös sitä mieltä, että jos joku osaa todella tehdä jotain, mitä täällä olevat adminit ei osaa niin kertokaa. Kaikki otetaan vastaan. Ei tartte odottaa, että me opetellaan. Se on kaikilta pois, kun adminit ei osaa ja se on aika valitettavaa, mutta se on myös kaikilta pois, jos joku osaisi ja voisi tehdä tästä paremman paikan, muttei jaa tietoa.
Jos jollain on värisilmää ja harrastusta, teemojen värkkäilyyn niin siitä vaan, mutta ihan ekaksi ja vähimmällä vaivalla voisitte käydä katsomassa onko tuolla mitään sellaisia teemoja, mikä viehättää teidän silmää ja kertoa tänne
http://custom.simplemachines.org/themes/index.php?action=search;version[]=68
Piti laittaa toi linkki tänne jo aikoja sitten, mutta aina tarvii jonkun potkimaan...