Tää ei ole yleistä natinaa nähnytkään, mutta mä en keksi mihin muka tämän laittaisin ja niin kauan kuin tämä ei huku, se ei ole edes niin tarkkaakaan.
kysymys kuuluu näin: Mitä mieltä olette jatkotarinoista tai roolipeleistä? Voisikohan tänne laittaa jonkun sellaisen pystyyn? Siis jatkiksen tai pelin? Onko kenelläkään kiinnostusta kumpaakaan? Mä kysyin Finissä joskus vuonna yksi tai kaksi, että voiko sinne laittaa, mutta sitä kysymystä ei koskaan ratkaistu. Siitä jutusta en viitsinyt enää myöhemmin muistuttaa, että mitenhän on. Olisi tietenkin voinut ihan vain kokeilla, että onnistuuko se missään muodossa.
Pitäisikö tänne voida laittaa sellainen pystyyn? Jos pitäisi, missä muodossa? Nyt kun tämä ei ole mikään mahdottomaksi paisunut (ja mä itse asiassa toivon, ettei paisukaan), niin sitä voisi käyttää hyväksi toteuttamalla asioita, joita voidaan toteuttaa paremmin pienemmässä porukassa ja jossa voidaan käyttää luovuutta hyväksi ja joka tukee kirjoittamista tai edes jossain määrin sivuaa sitä. Mutta ainoastaan vain, jos sitä joku muukin kuin minä haluaa. Tietenkin on vaara, että aktiviteettien kautta saadaan täällä kauhea kaaos aikaan, mutta sekin riski voi olla ottamisen arvoinen. Ehkä.