Darth Vadereille repeilin jo antoisasti, lollero, tuota vois kokeilla itsekin kassalla

En oo Jeremy Brettin Sherlockeja kattonut vuosikausiin, mutta hyvin on Benedictus hoitanut kotiläksynsä, koska mä nään siinä niin paljon Brettiä nyt, kun muistiani on virkistetty

nää on kyl ihkuja nää kaksi! Ja awwwwww <3 tuota loppua

Melkoisen supernormal christmas, lollero, Deanin ääni oli kyllä jotain loistavuutta

(ja kräp, Juutuubi nakkasi
tän mulle siihen seuraavaksi, kun
kaivelin nenääni ajattelin henkeviä liian kauan reagoimatta siihen, että flikki loppui - ihan parrraaaaas ficci evö!

)
Volde, sä ajattelet Penguin Cupcakea pervosti, koska se on pervo termi! Siiis kamoon, Geno vois sanoo Sidiään Penguin Cupcakeksi (ficci!!!11) <3<3 mut mahtava oli toi "oikeakin" cupcake, kyllä jotkut osaa

Kamalaa kissavideo! Siis LOL

mutta kamalaa että kissat syö sähkölamppuja x) joo, mäkin muistan, että aikanaan kissat kyllä nappaili niitä palloja, mut siksi laitoinkin vanhoja huonoja palloja alaoksille ja kaikki paremmat ylemmäs. Meillä ei onnistuneet koskaan kuusta kaatamaan (onneksi)

Ja näiden jälkeen täysi stoppi ja rauhallisia joululauluja, aws <3 aika mahtiäänisiä on nämä herrasmiehet

Ooooh, Blackhawks! Joo, eivät osaa näytellä lol

ja kyllä Tazeri taisi voittaa kaikki, koska
sideburns!!!11 <3<3<3
Hilpeitä herroja Craig Fergusonilla vieraina

näähän veti kans ihan komeesti - creepy uncle totta tosiaan

Tommy-parka! Toivottavasti poroja nussiva pukki tuo tänä jouluna sen Lady Gaga -nuken (onko sellasia oikeesti?)

Toi sääennuste oli varmaan viime talvelle, koska sitä lunta tuli kyl ihan täysillä

toivottavasti ei tänä talvena ihan niin paljoo <3
Eläkeläiset! Oon ihan täysin unohtanut nää! Heheee

Loistavia luukkuja kaikki! Oon mä näitä välillä vilkuillutkin, mut ei oo taas ollut kauheesti aikaa oikein mitään. No, vielä neljä päivää ja sit alkaa mun joululoma! \o/
Rentoa joulunodotusta teille!