Tämmöisinä päivinä mä niin haluaisin asua yksin. Huoh.
Yksinasuminen on muuten ihan parasta, mutta sit ku sitä sosiaalista kontaktia pitää erikseen järjestää, niin angst. Varsinkin jos tekee töissä hankalia vuoroja, niin voi olla vaikee saada ketään kylään.
Mutta oli mulla ihan oma ketutuskin, nimittäin jätteiden lajittelu. Siis voi vittusaatanaperkele ihan oikeasti! Jos ei huvita lajitella roskia, niin älä tee sitä, heitä vaan kaikki sinne sekajätteisiin, mutta älä helvetti tule pilaamaan muiden tekemää lajittelua. Olisihan se pitänyt tajuta, että kun on näin tolkuttoman iso taloyhtiö, niin kaikenmaailman urpoja mahtuu mukaan, ja roskien vieminen saa mut tätä nykyä vaan pahalle tuulelle. Biojäteastiaa en ole vielä tsekannut, mutta muuton pahvi- ja paperiroskia viedessä alkoi kyllä kiroilututtaa niin maan perkeleesti, että huh. Täällä on kaksi pahviroskista ja kaksi paperiroskista, ja kaikissa noissa oli sinne kuulumatonta tavaraa. ARGH!
Kuulostaa tosi ärsyttävältä! Lieneekö joku tahallaan tehnyt hallaa, vai eikö joku oikeasti tajua, mitä pahvi ja paperi tarkoittaa?
Meillä taas ei kierrätetä yhtään mitään. Samaan menee paperit, bio, muovi, metalli, lasi ja nyt myös elektroniikka. Tunnen niin huonoa omatuntoa tuosta. Onneksi syksyllä sitten uus kämppä...
Huh huh... Kämppis lähti eilen reissuun pariksi päivää. Se on lukinnut huoneeseensa kaikki lusikat, joista btw ykskään ei ole hänen hankkimansa. Meillä ei siis juuri nyt syödä keittoa tai puuroa. Viimeks kun se lähti, huoneessa oli asunnon viidestätoista mukista kymmenen ja vedenkeitin. Eilen se laitto raakoja porkkanoita mikroon ja lähti huoneesta (!!!!). Syöksyin mikron oveen kiinni kun tajusin mitä siellä oli, mutta yksi ehti räjähtää. Mikro ei onneksi mennyt rikki, eikä tullut tulipaloa, mutta syyllinen ei edes ajatellut, että siivoaisi mikron.
Anteeksi, mutta kuinka vitun tyhmä ihminen voi olla? Kaveri jättää liedelle kamaa kiehumaan ja lähtee ulos... Sitten kun sille sanoo asiasta ystävällisesti, se on vaan, että "Aijaa, en mä oikeen välitä tollasista asioista." Niin ku meidän muiden turvallisuudesta! En pysty ottaan enää mitään puheeksi, koska oon niin hilkulla, etten ala huutamaan. Meillä on joka huoneessa lappuja neiti 20-weelle sellaisista monimutkaisista asioista, kuten "Vedä vessa!" tai "Suljethan jääkaapin oven perässäsi.", mutta kun häntä ei kiinnosta.