Oon niin raivona, että voi saatanaperkele ja kaikki muutkin pelsepuupit! Sain tänään huoltoyhtiöltä ilmoituksen koirien haukunnasta - lappunen oli siis kopio talon järjestyssäännöistä, josta oli sitten korostettu kohta melun aiheuttamisesta. Viereen oli kirjoitettu "koiran haukuntaa". Olin vähän ymmällä tästä ja soitin sitten huoltoyhtiölle, että mitä tää meinaa; olen kotona aika paljon ja mun läsnäollessa koirat ei hauku, joten haluan tietää, miten pahasti ne sitten (muka) älämölöää mun poissaollessa. Kysyin kans vähän vuorokaudenajoista, koska aiemmassa kämpässä meitä syytettiin joskus koirien haukkumisesta yöaikaan, vaikka kyseessä olikin naapurin eläin. Nyt ainakin yleensä kotoa lähtiessäni koirat ei pidä ääntä, pari kertaa kyllä, ja ikinä kotiin tullessani en ole kuullut kämpästäni pihaustakaan.
No vastaus sitten kuului, että haukunta ei tapahdu öisin, se on satunnaista, ei jatkuvaa eikä siten siis häiritsevää. Kyseessä ei ole oikeastaan edes valitus vaan enemmänkin tiedoksianto. Siis mitvit ihan tosissaan; asunnossa on koiria, joten on aika luontevaa, että joskus kuuluu haukkumista, se on ihan yhtä normaali elämisen ääni kuin vaikka lasten satunnainen melskaaminen tai ihmisten riitely. Kiva, kun tiedotatte, että asunnossani eletään aika silleen odotuksenmukaista elämää...? Ymmärtäisin ilmoituksen, jos piskit räksyttäisi yhteen menoon pitkään, sellainen on päiväsaikaankin ärsyttävää, mutta tällainen... Ei saatana.
Yksi ämmä tuosta paria kerrosta alempaa kyllä yhtenä päivänä oli kauhean kiinnostunut muhun törmätessään, että missä kohdin asun ja mites ne koirat. Mainitsi myös puhuneensa jonkun naapurin kanssa siitä, kuinka "siellä ne koirat taas itkee". Olin jo silloin ihan että vittujee, mutta tää menee jo naurettavaksi. Huoltoyhtiöstä myös kerrottiin tiedoksiantajan ilmoittaneen tästä, jottei "tilanne karkaa käsistä". Anteeksi tyhmyyteni, mutta jos kaikki on yleisesti ihan kunnossa, niin miksi vitussa mikään olisi mihinkään karkaamassa? Yhteenlaskettuna tää kaikki kuulostaa siltä kuin huitelisin ihan vitusti jossain kaiken päivää ja mun koiraparat täällä ulisee ja metelöi, vaikka yleensä olen kotoa poissa 2-8 tuntia päivässä, aina en edes sitä.
Mietin jo ihan tosissani, miten toteuttaisin sen piikkilankakranssin, mitä täällä jo vähän visioitiin, täytyyhän sitä tehdä palvelus elämättömille naapureille ja antaa niille tarpeeksi puheenaihetta. Aion myös kiireiden helpotuttua ja koirien mentyä exälle soittaa joka helvetin päivä metallia kohtuullisella volyymilla ihan vaan koska voin. Vituttaa suunnattomasti tällainen turha huomauttelu, jonka pohjimmainen funktiohan on vaan aiheuttaa pahaa mieltä ja osoittaa omaa valtaa, tänäänkin olen miettinyt koko vitun päivän tällaista tyhmää asiaa ja luennollakin ajauduin pohtimaan, että haukkuukohan elukat nyt kotona.
Lol, kauhea sepustus. Raivosin asiasta jo livessä ja kaverille puhelimessa, ei vaan näköjään riitä :p
Otan tämän tiedoksiantona siitä, että olen muuttanut kyylätaloon. Btw oon ainoa nuori ihminen, jonka olen tässä rapussa havainnut, suurin osa bongaamistani naapureista on jo keski-iän ylittäneitä, voisikohan tällä olla jotain tekemistä asian kanssa...?