Tulvien ja tulivuorten jälkeen onkin hyvä tulla tänne inisemään, miten perkeleesti mua kiukuttaa, että yliopisto on niin tyhmä! Tää ei enää ole edes vitutusta vaan nimenomaan sellaista lapsellista kiukkua, miksei koko yliopisto (tai edes tiedekunta kokonaisuudessaan) voi käyttää samaa kaavaketta, vaan saman homman hoitamiseen on eri oppiaineissa eri systeemit?! Koska nyt ei voi vain tulostaa sitä kaavaketta ja toimia samalla tavalla kuin aiemmin, vaan joka fucking kerta pitää kaivaa tuolta sekavilta nettisivuilta jostain esiin se tieto, että mites täällä nyt sitten toimitaan, kenelle vien paperin ja mistäs vitusta mä tän juuri teidän haluaman kaavakkeen saan hyppysiini... NNNNNGGGGHHHHH!!!
Okei kiukuttaa tietysti sekin, etten ole tehnyt tätä aiemmin vaan jätin tämänkin homman tänne viimeisten kakkaduunien kekoon, mutta jos homma toimisi kaikkialla samalla tavalla, olisin tämän jo tehnyt. Srsly, mulla oli jo printit ja kaikki, mutta loppuun saattaminen jäi kesken, kun huomasin, ettei mukaan ottamillani kaavakkeilla täällä pärjääkään. Perkele on siellä maisterivaiheessa sitten omat paskapuolensa, mutta eipä ainakaan tarvitse vaivata päätään tällaisella sivuaineiden rekisteröintiskeidalla, joka on ehkä turhin pilkunnussinta IKINÄ.