Aargh! Miksi eilen oli niin huippupäivä ja tää päivä on sitten ihan hanurista. En saanu nukuttua koko yönä kunnolla kun heräilin jostain oudosta syystä koko ajan, vaikken edes nähny mitään outoa unia tai ei ollu kuuma tai mitään muutakaan, minkä takia yleensä heräilen. Horrostin siis koko yön vaikka olin ihan sippi, mistä kiitoksena mulla on hirvee jomotuspäänsärky, joka vie kaiken keskittymiskyvyn. Yritin ottaa päiväunetkin, mutta pyörin vaan puolisen tuntia enkä käynyt edes lähellä nukahtamista, joten luovutin.
En oo saanu tänään mitään muuta järkevää tehtyä kun lukastua ton WoT-fikkini läpi ja oottelen, että Pops palailee koneen ääreen lukemaan sen. Heitin mä myös makaronilaatikon uuniin ja sain tiskikoneen pyörimään. Melkoiset aikaansaannokset, kun ottaa huomioon että heräsin jo puoli yheksän ja mun piti tehä kaikkea mahollista tänään.
Kyrsiinnyin myös taas siihen, että ei tehä kivoja mammavaatteita, mitkä ei maksais ihan hillittömästi. En mä halua yleensäkään maksaa valmisvaatteista mitään älyttömiä summia, saatika nyt kun tiedän, että tarvin niitä muutamalle hassulle kuukaudelle. Mutta pakko jotain metsästää, koska tajusin eilen kun sullouduin mun lempihuppariin, että mulla ei oo lämpimiä vaatteita mihin mahtuisin syksyllä ja talvella. Enkä mä halua pukeutua mihinkään jättikokosiin huppareihin tai miehekkeen isoon tuulitoppatakkiasiaan (en harrasta moisia, niin en tiedä mikä sen hieno nimi on), koska tahon näyttää kivalta. Ja suurin osa mammavaatteista on jotenkin tosi plaah tai tätimäisiä ja mua ketuttaa. Raskaana oleva nainen on kaunis, niin miksi tehdään tylsiä vaatteita?
En vaan tiedä mihin oon päiväni saanu kulumaan, kun mitään en oo tehny ja silti kello on jo liikaa ja samalla liian vähän, koska mieheke tulee kotiin vasta kuuden jälkeen ja mä kaipaan seuraa, mutta ketään ei ole edes koneella missään.