Miksei FiFissä ole Ahdistuskerhoa?
No, laitan nyt tänne, kun oon samalla kettuuntunut ja ahdistunut -- kaikkea samaan aikaan.
Mä en tiedä, millä mä enää kestän oikeasti. Mun eksä (joka seksuaalisesti hyväksikäytti mua kuusi kuukautta) ei ikinä jätä mua rauhaan. Mä jätin sen jo tammikuussa ja se on stalkannut mua siitä lähtien kaikista eri lähteistä. Se lähetti mun siskoille, siskon kihlatulle, mun äidille ja isälle viestejä viikkotolkulla, että olisiko mulla vielä mahdollisuuksia Antelopen suhteen. Se on vakuutellut mun yhdelle parhaimmista ystävistä pari päivää meidän eron jälkeen, että on hyvin rakastunut tähän mun ystävään, eikä ole ikinä tavannut yhtä ihanaa ihmistä. Se on tehnyt vaikka mitä.
Yksi mulle läheinen ihminen käski sitä painumaan vittuun ja hetkeksi se lopettikin. Se ei enää lähettänyt mitään viestejä kenellekään mun perheestä, mutta nyt sain selville, että se vieläkin stalkkaa mua sen omien kavereiden avulla.
Oon estänyt sen Facebookissa, mutta jotenkin se tuntuu silti olevan perillä mun asioista ja kyselee kaikilta, että mitä mä teen ja missä mä oon ja että mitä mieltä ihmiset on siitä, että voisiko se vielä saa mut takaisin.
Oon helvetin ahdistunut ja vittuuntunut samaan aikaan, kun mikään ei auta, enkä ikinä tiedä mitä se seuraavaksi keksii. Mitä jos se saa päähänsä tulla tänne silloin, kun mä oon yksin kotona? Se ihminen on helvetin sairas ja luultavasti narsisti ja musta on tullut mitä ilmeisemmin sille joku pakkomielle.
Samaan aikaan tosi tyhmä olo, että miten mä oon ikinä voinut seurustella sellaisen ihmisen kanssa, enkä oo tajunnut millainen tyyppi kyseessä oikeasti on.