Teen tuota ihan samaa tuntemattomien blogien kanssa. Välillä kyllä sitä herää säikähtäneenä todellisuuteen, kun tajuaa 'tuntevansa' ja 'tietävänsä' paljon enemmän tuntemattomien blogaajien elämästä ja arjesta kuin omien kavereidensa....
Pääsenkin jo huomena kotiin, enkä vasta perjantaina/lauantaina, mikä on ihan positiivinen asia. Olen jo vähän kyllästynyt tähän tekemättömyyteen ja möllöttämiseen, sekä tähän jatkuvaan kodinhoitokoneena olemiseen.
Negatiivistä tässä taas on toi typerä mies. En nää sitä seuraavaan kahteen viikkoon kun se jää tänne. Alunperin sen piti jäädä viikoksi, mutta eilen se kävelikin kotiin työsopimuksen kanssa että moi, jäänkin vielä ylimääräiseksi viikoksi...
Ei siinä mitään että jää, ei mulla mitään sitä vastaan olis ollu,
jos mun kanssa olis ehkä vaan vaikka keskusteltu etukäteen asiasta.
Eikä vaan ilmotettu että joo, jäänki tänne ylimääräseksi viikoksi.
Saatoin eilen hieman pistävästi kuittailla ja avautua siitä ettei mua oteta huomioon päätöksenteossa, samoin kuin kävelevä kodinkone -fiiliksestä. Se kun oli vielä järjestellyt juttuja sille viikolle, nyt mä joudun sompailemaan vesisateessa pyöränkää järkkäilemässä sen asioita. ARgh, miehet.
//Saapahan ite huolehtia kämpästään kaks viikkoa. Ja koska mulla on syksyllä paljon enemmän koulua kun sillä, se saa hoitaa kaikki typerät kotityöt.