Mulle ei ollut mikään moraalinen ongelma lukea sieltä ficcejä niin kauan kuin sinne ei kirjautunut sisään. Tunnusten luomisessa vaan kulkee joku maaginen raja, kai se tunnusten tekeminen sitten tekee sen verran finiläiseksi, että se puistatti. Musta nyt kuitenkin on kivaa kommentoidakin lukemiani ficcejä, jos jotain sanottavaa tulee mieleen, joten siinä mielessä ne tunnukset tuli ihan tarpeeseen. Sitä paitsi ei oikein tullut siellä mitään luettua, kun ei ollut kommenttimahdollisuutta.
Itse paikassa ei ole vikaa, päättäjissä aina välillä on jotain vkaa, mutta niin kaikkialla.
En nyt oo ihan varma, viittaatko tässä "päättäjillä" ylläpitoon, mutta ainakin viimeksi mun lähdön syy oli käyttäjäkunnan enemmistän päätös. Olin eri mieltä ylläpidon kanssa, mutta se nyt ei enää tuntunut juuri miltään, mutta olisi ollut liian kova pala pysyä foorumilla, jossa valtaosa keskusteluun osallistuneista jäsenistä kannatti sitä puitavaa käytäntöä. Silloin nimenomaan petyin paikkaan, kokonaisilmapiiriin ja käyttäjäkuntaan. Se foorumi oli tarjonnut tosi oudosti ihan naurettavaa yhteisöllisyydentunnetta, joten kun sukset meni niin pahasti ristiin, se pettymys oli tosi henkilökohtaista.
No siellä sitä nyt ollaan, postasin pari ficciäkin, koska kyllä musta kommentteja on kiva saada ja oletan, että joku voisi haluta niitä mun raapustuksia lukeakin, kun fandomit on vähän pienempiä. Jos kerran oon jotain kirjoittanut, on musta kivaa laittaa se ihmisten ulottuville luettavaksi. Mitään hirveää läjää tekstejä en kyllä sinne aio postata, vaan valikoidut herkut, eikä HP:tä ollenkaan, niin pysyy se oma alue siellä pienempänä. Pari osastoa ja that's it, siellä ne mun luettavaksi kaipaamani tekstit kans on.
Pakko todeta, että kivuttomampaa tää on kuin kuvittelin. Kai se intensiivinen kiinnostus siihen mestaan on vaan niin mennyttä, nyt olen kotiutunut täydellisesti tälle foorumille ja Fini on vaan Se Toinen Foorumi, jossa on joitain kivoja ominaisuuksia, joita täällä ei ole. Hohhoo, ihme draaman mä nyt tästäkin itselleni tein...