Jaahas, ja olen sitten tämän reilun viikon aikana oppinut, että poliitikot ovat yhtä avoimia keskustelulle omien systeemiensä toimivuudesta kuin useimmat foorumitkin, eli eivät oikeastaan ole ja vetävät herneen nenään ihan yhtä helposti.
Ja keskustelua pyritään toppuuttelemaan ja rauhoittelemaan, vaikkei kukaan menisi mitenkään mihinkään henkilökohtaisuuksiin ja kaikki pysyisivät ihan asialinjalla. No, kai se on sitten tyypillistä ihmisille eikä poliitikot tee poikkeusta, koska nekin on ihmisiä, mutta ärsyttää että ensin puhutaan toista ja sitten tehdäänkin tosiasiassa toista.
Ensin annetaan ymmärtää, että äänestyksellä on enemmän painoa kuin kokemattomuudella ja sitten kuitenkin ajetaan ne kokeneet luottamuspaikoille, koska niillä on sisäistä luottamusta riippumatta äänestystuloksesta. Lisäksi hommasta on vielä sisäpiirikähminnän makua, vaikka eihän sitä koskaan kukaan tunnusta. Koen tulleeni huijatuksi, vaikka tämä ei minua edes koske, koska en ole itseäni minnekään luottamuspaikalle tunkemassa, mutta musta tuntuu etten voikaan enää suositella politiikkaa ihmisille niin kuin vähän aikaa sitten. No, ehkä suosittelen sellaiselle, joka osaa ottaa sisäpiirin haltuun ja hankkiutua ihmisten suosioon sisäpiirissä. Sillä saa valtaa ja mahdollisuuksia. En sano, että se on huono juttu. Mä vaan luulin, että tämä homma toimisi vähän toisin ja luotin ihmisten sanaan, mutta eihän poliitikon sanaan voi luottaa LOL.
Ja kaiken hyvän lisäksi joudun ilmeisesti perumaan viikonloppureissun jota odotin, koska flunssa ei ole parantunut. Kurkkuun ei enää satu, mutta nenä ja silmät poksahtaa ja lihaksiin sattuu. Ja pitäisi jaksaa käydä kaupassa.