Plaah. Huomattiin eilen, että autossa alko taas palaa laturin valo, kun tuossa rakkaassa romussa on ihana ominaisuus, että akku pitää vaihtaa parin vuoden välein. Mieheke kiikutti sen sitten aamulla kiireessä huoltoon ennen töihin menoa, kun ei mulla ole korttia. No, ei siinä ookaan ilmeisesti akku hajalla vaan siellä falskaa jostakin väärästä välistä ilmaa. Saa nähä kauan tuo on huollossa ja millanen hinta tulee. Olis menny viikonloppuna kun oltiin anoppilassa, niin oltaisiin voitu kiikuttaa se paikalliselle perhetutulle, joka aina korjaa meijän auton. Mutta eipä me keskellä viikkoo voida lähtee ajelee paria tuntia Lahteen autolla, josta saattaa akku tyhjetä millon tahansa.
Pankki myös päätti muistaa mua ilosesti ilmottamalla, että mun pitää ruveta makselee opintolainaa poies lokakuussa. Eipä se onneksi kauheasti ole kuussa, mutta en mä oottanut, että se ihan vielä olisi ajankohtaista.
Sain toissapäivänä tiedon, että pääsin kouluun, mutten tietenkään voi nyt alottaa sitä, koska oon jäämässä mammalomalle, joten ei mua olisi yhtään haitannut, vaikka nyt ei olisikaan onnistanut. Nyt mua harmittaa siskon puolesta, kun se on jo monta vuotta sitten päättänyt, mihin se haluaa opiskelemaan ja se on vissiin viis kertaa nyt hakenu noille linjoille, eikä sillä ihan riittänyt pisteet taaskaan. Musta on jotenkin väärin, että mulla on paikka, jota en tarvi nyt, mutta sillä ei edelleenkään, vaikka se haluaisi kouluun /: