Miksi kaikki isot hankinnat pitää aina sattua samaan aikaan?
Rakas luurini on vedellyt viimeisiään puolisen vuotta, mutta sen kanssa on vielä pystynyt elämään, kunnes se yhtäkkiä viime viikolla vain päätti, että ei vastaanota eikä soita puheluita ja arpoo nopalla tuleeko ja lähteekö tekstiviestit. Vaihdoin miehen vanhaan luuriin vajaa viikko sitten, se ylikuumenee jo viiden minuutin käytön jälkeen ja tänään päätti imaista akun tyhjäksi, eikä suostu enää lataamaan. Puhelinostokset here I come. Saisihan noita tosi edullisestikin, mutta mun kriteerinä on vähintään tuo 8 megapikkelssin kamera, joka mulla nykysessä oli(mikä sekin jo surettaa kun miehen nykyisessä luurissa on niin paljon parempi), koska mä otan paljon kuvia mini!rimpsistä.
Lisäksi mun pitäisi (tai siis saan vihdoinkin, oon jo vuoden odottanu tätä!) ostaa parit uudet rintsikat, koska mun tissit on vihdoinkin osoittanut kutistumisen merkkejä. Eipä ne vielä normaalikokoiset ole, mutta en omista yhtiäkään mitkä olisi nyt oikeasti hyvät päällä. Ja kun en oo vissiin neljään vuoteen sopivia löytänyt muualta kuin ihan liiviliikkeestä, niin en ihan kahellakympillä per liivit pääse.
Neidille pitäisi myös ostaa kunnolla tukevat ulkokengät, kun se nyt oppi kävelemään pihallakin. Kahdet kengät sillä on, mutta ei mahdu villasukan kanssa jalkaan enää. Saa noita pilvin pimein käytettynäkin vielä hyväkuntoisinakin, mutta mä mieluummin kävisin ekat ostamassa ihan liikkeestä, josta saan asiakaspalvelua.
Ärsyttää myös kun vihdoinkin melkein kahden vuoden tauon jälkeen pääsisin boxing-tunnille tänään, niin eikö mulla ole joku flunssanpoikanen. Kurkku hajoaa niellessä ja nokka vuotaa koko ajan. Mene siinä sitten hakkaamaan.