Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 172266 kertaa)

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 263
Vs: Jes!
« Vastaus #1380 : 03-06-2024, 12:11:15 »
Jes! Florida Panthers on toinen Stanley cup-finalisteista.  ;D Mä halusinkin sitä että Panthers voittaa mut nyt on sitten lätkäficcien lukijan ja kirjoittajan näkökulmasta paha mahdollisuus sille että jos Oilers voittaa, ei räjähdäkään käsiin Connor/Leon-ficit vaan Matthew/Leon-ficit. ;D

Ja tietysti tämä toteutui, kun viime yönä tai tänä aamuna Edmonton Oilers varmisti oman paikkansa finaalissa.  ;D Siis Matthew Tkachuk/Leon Draisaitl on mulle iso ongelma, koska sitä kirjoitetaan paljon (enemies to lovers on niin suosittua ja toi perustuu vanhan vihollisuuteen tai ihan yksittäiseen lauseeseen, minkä Leon joskus sanoi https://www.sportsnet.ca/hockey/nhl/draisaitl-get-off-ice-asked-play-tkachuk-star/) ja mä en vaan näe sitä. Sitäpaitsi epäilen että ficcarit on vaan ihastuneet Tkachukin kiharoihin LOL.  ;D Tuon parituksen räjähtäminen käsiin olisi mulle kauhea painajainen. ;D Toisaalta nythän on sekin mahdollisuus, että tämä paritus avautuu mullekin, jos ne pääsee kamppailemaan.  ;D Itseasiassa mä näen tuon kolmen kimppana. ;D Miten se aina meneekin niin, että nämä paritukset tulee lopulta oikeasti vastaan.  ;D



Nyt mulla on positiivinen ongelma kummalle mä mieluummin haluaisin tuon kannun. Barkoville  ja muille suomalaisille vai mun pikkupojille, kas siinä pulma.  ;D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 576
  • Rakkautta vain
Vs: Jes!
« Vastaus #1381 : 03-06-2024, 15:03:15 »
Olipa aivan mahtava uutinen tähän aamuun tämä. Paljon onnea ja menestystä Edmontonille finaalisarjaan! :D Minä kyllä toivoisin tässä tapauksessa kannua Connorille ja Leonille, Floridan suomalaiset voivat odottaa. ;)

Tuosta Fiorellan mainitsemasta hääpuvusta tuli mieleeni, että mahtaako Laurenin kannattaa ostaa vielä sitä kolttua? Jos vaikka Connor viettää samanlaiset kauden kaatajaiset kuin pari vuotta sitten. ;D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 263
Vs: Jes!
« Vastaus #1382 : 03-06-2024, 15:58:44 »
Lainaus
Pojat kasvattaa karvaa ja Lauren sovittelee hääpukuja, nyt on THE PUKU valittu Lontoossa. Jännä nähdä, millainen se on.

Mua ei kyllä pahemmin Laurenin puku kiinnosta. Joku tiukka se kumminkin on, mikä korostaa melko olemattomia tissejä ja anorektikon vartaloa.  :P Se on mun veikkaus. Rohkea tissipuku antaa pisteitä, mutta epäilen että on valinnut jonkun perinteisen ja tylsän läpinäkyvän ja skandaalinkäryisen sijasta, ettei Connorin äiti saa slaagia häissä.  ;D (Ai mut äidithän oli mukana valitsemassa. Jospa ne valitsi skandaalinkäryisin, mutta epäilen vahvasti.)

Lainaus
Tuosta Fiorellan mainitsemasta hääpuvusta tuli mieleeni, että mahtaako Laurenin kannattaa ostaa vielä sitä kolttua? Jos vaikka Connor viettää samanlaiset kauden kaatajaiset kuin pari vuotta sitten

Stanley cup -juhlat äityy niin villeiksi että skandaali estää häät.  ;D Tästä olisi pakko tehdä versio, missä Connor joko voiton tai tappion jälkeen tuhannen päissään karkaa Leonin kanssa Vegasiin ja naimisiin.  ;D ;D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 576
  • Rakkautta vain
Vs: Jes!
« Vastaus #1383 : 03-06-2024, 19:01:09 »
Miksi tuhannen päissään? Yhtä hyvin ihan selvinpäin. ;D Ei mutta päissään tai ei, tuo sun täytyy toteuttaa! :D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1036
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #1384 : 03-06-2024, 19:21:35 »
Lainaus
Tuosta Fiorellan mainitsemasta hääpuvusta tuli mieleeni, että mahtaako Laurenin kannattaa ostaa vielä sitä kolttua? Jos vaikka Connor viettää samanlaiset kauden kaatajaiset kuin pari vuotta sitten

Stanley cup -juhlat äityy niin villeiksi että skandaali estää häät.  ;D Tästä olisi pakko tehdä versio, missä Connor joko voiton tai tappion jälkeen tuhannen päissään karkaa Leonin kanssa Vegasiin ja naimisiin.  ;D ;D
Apua mikä idea! ;D ;D ;D Lauren parka! Mekkokin on jo päätetty joten varmasti ostettukin. Mutta luopuisiko se timantistaan vai heittäisikö petolliselle sulholleen päin näköä, kas siinä pulma!

Tämä finaalipeli meni niin kuin toivoinkin, mikä hauskinta! Koska Florida on vielä tavallaan minun joukkue, vaikka minun pojat sieltä jo kyllä lähtikin pois. Harmi, ettei Claude ja Hubby nyt päässeet pelaamaan voitosta.  :'( Ja toisena meidän pikkupojat. Karvaiset pikku pusupojat.  ;D
« Viimeksi muokattu: 03-06-2024, 19:23:10 kirjoittanut Fiorella »

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1036
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #1385 : 09-06-2024, 21:49:05 »
Tämä ei nyt ole niin jes, kun pojat ei pärjänneet ekassa finaalipelissä mitenkään. Mutta kun tässä on aiheesta keskusteltu niin sama jatkaa tässä ketjussa. Nyt on siitä jännä tilanne, että periaatteessa ihan sama kummat voittaa, kun kumpi tahansa on ilon aihe.

Minulla on päivän jes, että istuttelin tänään pistokkaita ja viherkasvien määrä lisääntyi. Toivon, että lähtevät nyt hyvin kasvamaan. Viime talvi verotti kodin vehreyttä, kun oli ne kovat pakkaset, niin nyt on mukava saada vähän taas lisää kukkia kotiin.  :D

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 263
Vs: Jes!
« Vastaus #1386 : 10-06-2024, 14:04:09 »
Miksi tuhannen päissään? Yhtä hyvin ihan selvinpäin. ;D Ei mutta päissään tai ei, tuo sun täytyy toteuttaa! :D

Siksi että se on hauskempi, kun ne herää silleen, ettei ne muista mitä tapahtui.  ;D

Ensimmäinen tappio takana, mutta miten käy ensi yönä?

Fiorella, tulit mieleeni, kun suomalainen studio ekassa pelissä ihan vakavissaan keskusteli siitä, miten Florida on väkivaltainen joukkue ja että saattavat jopa uhrata yhden pelin likaisille otteille (esimerkiksi tinttaamalla jotakuta ohimennen turpaan ja riskeeraamalla että siitä tulee isompi jäähy tai niin ymmärsin). Sä varmaan arvostat että suosikkijoukkueesi on tuollainen. ;D En muistanut sitä, vaikka tiesin, että ne taklaa paljon enemmän kuin Edmonton ja niin teki myös ekassa pelissä.  ;D Eka peli sinänsä oli numeroitaan parempi Oilersilta ja studiossa ne suomalaiset asiantuntijatkin naureskeli, että Sasha Barkovilla oli pelin jälkeen kaksi pistettä ja Connorilla ei yhtään, kun kentällä Connor oli paljon näkyvämpi ja muutenkin Oilersilla enemmän paikkoja. No mutta Sasha on näkymättömänäkin tehokkaampi.  ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1036
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #1387 : 10-06-2024, 18:56:43 »
Ensimmäinen tappio takana, mutta miten käy ensi yönä?
Jännittävää! Kieltämättä kerrankin aivan aidosti kiinnostaa, miten tulee käymään. Tämä on meidän pojille ja varmasti Floridallekin tosi iso juttu.

Fiorella, tulit mieleeni, kun suomalainen studio ekassa pelissä ihan vakavissaan keskusteli siitä, miten Florida on väkivaltainen joukkue ja että saattavat jopa uhrata yhden pelin likaisille otteille (esimerkiksi tinttaamalla jotakuta ohimennen turpaan ja riskeeraamalla että siitä tulee isompi jäähy tai niin ymmärsin). Sä varmaan arvostat että suosikkijoukkueesi on tuollainen. ;D
Ihan sama onko suosikki vai ei, tuomitsen syvästi väkivaltaisuuden pelissä (kuin muutenkin). Mutta nyt siellä on se kiukkupylly Tkachuk eikä enää Claude ja Hubby, vaikka varmaan nekin osaa taklata? Mutta eivät kumminkaan ole mitään yltiötappelijoita käsittääkseni.

Minua ihan oikeasti pelottaa vähän, että pelaajat saattavat pelata rumasti ja satuttaa jotain tahallaan, että saavat hyvän pelaajan pois loppupeleistä. Toivon, että jos joku tekee niin, ei sitten saisi voittoa. Ihan reilun pelin nimessä se olisi oikea ratkaisu ja oppisivat myös, että joukkueen edun vuoksi kannattaa pelata kauniisti.

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 263
Vs: Jes!
« Vastaus #1388 : 11-06-2024, 11:34:44 »
Tämä ei nyt varsinaisesti ole mikään jes, koska ensinnäkin pojat hävisi ja toisekseen Leon teki törkytaklauksen Sasha Barkoviin, mutta olisin kieltäymyksessä elävä ja tekopyhä, jos väittäisin, ettei tämä ficcarin mieltäni kirkastaisi. Tällä on monia mahdollisia tulkintoja.  ;D Varsinainen peliin liittyvä jes on se, että siinä missä pojat eivät ole olleet vireessä Floridan suomalaiset on loistaneet. :D Kuten sanoin olen mille tahansa joukkueelle erittäin huono fani.

Nyt voi taas kysellä, että Why are you so pissy. Leon? ;D ;D

https://www.youtube.com/watch?v=8tXeDP9PkoI

 

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 576
  • Rakkautta vain
Vs: Jes!
« Vastaus #1389 : 11-06-2024, 14:05:12 »
Harmittaa todella paljon. Olisin toivonut Edmontonille Stanley Cup -voittoa, enkä missään tapauksessa tuollaista taklausta. Mitähän mahtoi Leonin päässä liikkua? :(

Liz, odotan kovasti, millaisia tuotoksia tämä sarja saa aikaan :D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 263
Vs: Jes!
« Vastaus #1390 : 19-06-2024, 09:14:05 »
No tämähän menee sittenkin jännäksi ja ehkä nyt joka tapauksessa menee suu tukkoon niiltä jotka on väittänyt ett Connor katoaa pudotuspeleissä
 ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1036
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #1391 : 19-06-2024, 12:26:31 »
Uskomatonta, minkä lopputsempin ne oikeasti tekivät! Niin kuin sanottua, peli ei ole pelattu, ennen kuin se on ohi. Nyt on mukavaa, kumpi tahansa voittaakin, kun on oikeasti saaneet siitä taistella ja pelata tosissaan, eikä vain niin, että toinen jyrää ja toinen on surkea. Minusta kumpi vain voittaakin, saa ansaitun voiton ja voivat olla siitä ylpeitä.  :D

Ja olen nauranut viime pelistä asti sitä, että 8-1 -voitosta huolimatta Leon ja Connor vaan mököttelivät - etenkin Leon, sen jälkeen kun Connor taputti pelikaveria pyllylle.  ;D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 576
  • Rakkautta vain
Vs: Jes!
« Vastaus #1392 : 19-06-2024, 13:25:46 »
Täytyy sanoa, että itsekin olen todella iloinen Edmontonin puolesta, vaikka fanitus jonkin verran kärsikin tuosta Leonin taklauksesta. Mutta onhan nämä kaksi viimeistä peliä kääntäneet tilanteen ihan mielettömällä tavalla. Voi kun ne nyt onnistuisivat vastoin kaikkia todennäköisyyksiä! :D Olen lueskellut Jatkoajan keskusteluketjua, ja siellä on lytätty Edmontonia siinä määrin, että on ärsyttänyt aika tavalla. >:(  Senkin takia ilahduttaa tämänhetkinen tilanne, vaikka kyllä Edmonton tekee jälleen kerran tämän stressaavaksi itselleen, niin kuin Connor taisi jossain haastattelussa sanoa. ;D

Lainaus
Ja olen nauranut viime pelistä asti sitä, että 8-1 -voitosta huolimatta Leon ja Connor vaan mököttelivät - etenkin Leon, sen jälkeen kun Connor taputti pelikaveria pyllylle.  ;D

Tietysti Leon murjottaa, jos Connor taputtelee muita, kuinkas muutenkaan. ;D Vai onkohan Leonilla jotain muita murheita, esim. loukkaantuminen, kun hän on ollut kai aika näkymätön tässä finaalisarjassa? Connor nyt taitaa murjottaa vain ihan luonnostaan. Tai sitten Connorin lähestyvät häät huolestuttavat molempia miehiä. ;D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 263
Vs: Jes!
« Vastaus #1393 : 19-06-2024, 14:43:27 »
Voi toki olla vammaakin mutta Leon murjottaa toistuvasti aina kun Connor lähentelee muita miehiä. Muistan jonkun videon missä Hyman teki maalin ja Connor syötti sen. Ne juhli sitä yhdessä ja Leon ohitti ne myrtsinä. ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1036
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #1394 : 19-06-2024, 17:15:24 »
Leon on kyllä tässä asiassa niin hellyttävä.  ;D Se on juuri sellainen, jota Kalkaros halveksii, kun wears his heart in his sleeve, ja Leon on itsekin sanonut että hänestä kyllä paistaa tunteet julki.

Ja mietin, että voi Leon pieni, kyllä on huomattu sanomattakin.  ;D ;D ;D