Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 183434 kertaa)

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 289
Vs: Jes!
« Vastaus #1395 : 20-06-2024, 11:12:40 »
No kiitos sulle, kun annoit mulle nyt päähän taas sen ajatuksen, että Leonista tulisi luihuinen.  ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1070
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #1396 : 20-06-2024, 12:32:35 »
Leon olisi kelpo luihuinen.  ;D Lurkkisi myrtsinä Tylypahkan nurkissa.  ;D

Mutta se olisi just tuosta syystä Kalkaroksen syrjimä inhokki, kun se olisi nössö luihuinen.

Ja tuohon jääkiekkoon liittyen, minua ärsyttää uutisointi ja spekulointi, kun se on niin tyypillisen suomalaista. Ensin ladataan hirveästi paineita kun esitetään että kyllä nyt on voitto varma ja muut surkeita, ja sitten kun välissä toinenkin pärjää, aletaan parjata suomalaisia ja esittää miten huonoja ovat ja varmasti häviö tulee, kun eivät osaa mitään. Minusta tuollainen on tyhmää. Hyviä ovat molemmat, ja vielä kukin omalla tavallaan. Saisivat olla mukavampia mediassakin ja ymmärtää, että kumpi tahansa voittaa, se on molemmille voitto, ovathan ne kaksi parhainta! Ja mikä parasta, tämä on mennyt minun toiveiden mukaan siinä, että molemmille on tullut voiton kokemus loppupeleissä ja lopullinen tulos on sitten ihan tuurissaan, miten sattuu menemään. Ei siinä kumpikaan huono ole, vaikka vain toinen voi voittaa.

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 289
Vs: Jes!
« Vastaus #1397 : 20-06-2024, 15:44:17 »
Ei kyllä ole ainoastaan suomalainen tapa tuo. Kanadalaiset fanit näyttää olevan ihan samanlaisia, tosin niinpäin että ne dissasivat tosissaan Oilersia ja nyt sitten odottavat kannua kun on pari voittoa.  ;D Mä en lue foorumeilta tai somesta lätkäkeskusteluja, koska kaikki tuntuu aina ottavan liian tosissaan ja harvoin ihmisillä on rento suhtautuminen asiaan tai naureskelisivat joillain hauskoilla asioilla sen sijaan, että haukkuvat vastapuolen fanit ja pelaajat ja vinkuvat tuomaroinnista.  ;D

Mä näen nyt sieluni silmin Leonin lurkkimassa Tylypahkan nurkissa.  ;D En tullut ajatelleeksi sitäkään ennen että Kalkaros syrjisi ja halveksuisi Leonia sen vuoksi, että se on vähän herkkis. Se olisikin kiinnostava juttu, vaikka ajatuksena inhottaa, kun molemmista tykkään.  ;D

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 289
Vs: Jes!
« Vastaus #1398 : 22-06-2024, 22:35:07 »
Ja niin se vaan seiskapeli ratkaisee kaiken! ;D Apua, en kestä tätä jännitystä siitäkään huolimatta, että oikeastaan ei mua haittaisi, jos Florida voittaisi.  ;D Nyt on niin pahasti parjattu Barkovia ja muita suomalaisia, että mua ärsyttää. :P Silti haluan nähdä mitä tapahtuu jos Oilers voittaa.  ;D Onko Leon myrtsi silloinkin, jos Connor puristelee muita miehiä? ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1070
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #1399 : 22-06-2024, 22:47:21 »
Tämä meni nyt kyllä juuri minun toiveiden mukaan! Sain toivejoukkueeni loppupeliin ja sitten vielä molemmat voittivat yhtä paljon, niin että nyt on ihan sama kumpi voittaa, kun se on tasapuolinen tilanne ja rehti peli.  :D Joko meidän pienet voittaa tai sitten suomalaiset voittaa, ja kummatkin on hyviä.  :D

Enpä muista, että olisin ikinä ollut näin kiinnostunut näkemään, mitä jääkiekossa tapahtuu!  ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #1400 : 24-06-2024, 00:08:37 »
Minä en näitä ole ehtinyt pahemmin seurata, mutta kyseinen asetelma on oikeasti hieno. Olen tyytyväinen kumpi tahansa voittaa. <3 Ja erityisen iloinen olen, kun tämä tuottaa niin suloisia ficcejä luettavaksi, kuin nyt tuo Lepyttelyä.  ;D

Jatkakaa! <3


zilah

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 289
Vs: Jes!
« Vastaus #1401 : 24-06-2024, 11:01:59 »
Apua! Ratkaiseva peli ensi yönä! Miten sen jännityksen kestää!?? Ja saadaanko hyvää draamaa! Anna pliis mulle hyvää draamaa.  ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1070
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #1402 : 24-06-2024, 18:35:46 »
Kiitos zilah  :-*

Ja ihan varmasti on jonkun asteen draamaa luvassa! Minäkin olen poikkeuksellisen innoissani tästä tilanteesta, enkä malta odottaa.

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 289
Vs: Jes!
« Vastaus #1403 : 25-06-2024, 10:02:35 »
Ja niinhän siinä sitten kävi että saatiin suomalaisittain historiaa kun ensimmäinen suomalaiskapteeni pääsi nostelemaan kannua. Isompaa draamaa ei pelissä ollut ja joukkueet oli niin tasaiset että ei jäänyt mikään harmittamaan paitsi poikien surkeus pelin jälkeen. Nyt sit alkaa kesäaikainen siirtojen jännittäminen ja tuleeko kännihölmöilyjä ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1070
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #1404 : 25-06-2024, 14:17:24 »
Ei oikeastaan olisi voinut tämän paremmin mennä. :D Olen onnellinen molempien joukkueiden puolesta. Peli oli tasaväkinen ja rehti joten kummallakin oli täysi mahdollisuus voittoon. Ja nyt suomalaiset saavat iloita Barkovin ja muiden suomalaisten pelaajien kanssa isosta voitosta, ja onhan se Floridalle hyvin ansaittu voitto.

Samalla, kun Edmontonin pojat menettivät viimeisen kruunun kilpailussa, sinne saatiin Connorille kuitenkin iso erityispalkinto, joten heilläkin on mitä hehkuttaa, eikä ole pelkkä tappion karvas kalkki nieltävänä. :) Totta kai molemmat olisivat halunneet voittaa, mutta minusta tuntuu, että tämä asetelma ei olisi voinut tasaväkisemmin ja kaikille osapuolille katsoen paremmin mennäkään.

Nyt pääsee sitten Connorkin keskittymään siihen kesän varsinaiseen kohokohtaan eli häihinsä. ;D

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 289
Vs: Jes!
« Vastaus #1405 : 25-06-2024, 15:20:14 »
Mieti jos Connor onkin niin pettynyt itseensä että peruu häänsäkin. ;D Mä vakavasti epäilen että pelaajana parasta aikaansa elävälle Connorille häät on toissijainen asia koska naimisiin pääsee melkein kuka tahansa luuseri mutta Stanley cup -finaaliin todellakaan ei. ;D Odotan pettymykännidraamaa. ;D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 580
  • Rakkautta vain
Vs: Jes!
« Vastaus #1406 : 25-06-2024, 18:11:28 »
Olihan tämä tosi jännää, ja vaikka ilahduttaa suomalaispelaajien menestys, vähän haikea olin näiden meidän poikien puolesta. :D Edmontonin pelaajien täytyy olla ihan mielettömän pettyneitä, kun pääsivät niin lähelle, mutta eivät sitten ihan kuitenkaan. Olen kuitenkin samaa mieltä Fiorellan kanssa, että molemmat joukkueet olivat todella hyviä, ja kaikki kunnia heille molemmille. Jo loppuotteluun pääseminen on ihan mieletön saavutus, kun 30 muuta joukkuetta ei tänäkään vuonna selvinnyt sinne asti. Ei se ehkä tappion hetkellä lämmitä, mutta pitäisi. :D Toivottavasti unelmakaksikko Connor/Leon ei hajoa nyt minkään pelaajakaupan seurauksena.

Connorin on täytynyt olla todella onneton, kun ei käynyt itse vastaanottamassa parhaan pelaajan palkintoa. :( Kyllä tämä nyt ihan huutaa hurt/comfort -tarinaa tai jotain muuta draamaa *vink vink* :D Olisihan se myös melkoinen juttu, jos Connor hukuttaisi nyt surunsa siihen malliin, että häät peruuntuisivat. ;D

Liz, tuo on juuri noin, että keskustelupalstoilla otetaan asiat niin tosissaan, että huumorintaju lentää ensimmäisenä pihalle ja suhteellisuudentaju heti perään. Ei tee mieli seurata, kun alkaa harmittaa lukiessa. :( Tuntuu myös, että kirjoittaja voi itse esittää vaikka kuinka kärkeviä mielipiteitä, mutta muita käsketään sitten heti relaamaan, aika jännä näkemys sekin.
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?