Olihan tämä tosi jännää, ja vaikka ilahduttaa suomalaispelaajien menestys, vähän haikea olin näiden meidän poikien puolesta.
Edmontonin pelaajien täytyy olla ihan mielettömän pettyneitä, kun pääsivät niin lähelle, mutta eivät sitten ihan kuitenkaan. Olen kuitenkin samaa mieltä
Fiorellan kanssa, että molemmat joukkueet olivat todella hyviä, ja kaikki kunnia heille molemmille. Jo loppuotteluun pääseminen on ihan mieletön saavutus, kun 30 muuta joukkuetta ei tänäkään vuonna selvinnyt sinne asti. Ei se ehkä tappion hetkellä lämmitä, mutta pitäisi.
Toivottavasti unelmakaksikko Connor/Leon ei hajoa nyt minkään pelaajakaupan seurauksena.
Connorin on täytynyt olla todella onneton, kun ei käynyt itse vastaanottamassa parhaan pelaajan palkintoa.
Kyllä tämä nyt ihan huutaa hurt/comfort -tarinaa tai jotain muuta draamaa *vink vink*
Olisihan se myös melkoinen juttu, jos Connor hukuttaisi nyt surunsa siihen malliin, että häät peruuntuisivat.
Liz, tuo on juuri noin, että keskustelupalstoilla otetaan asiat niin tosissaan, että huumorintaju lentää ensimmäisenä pihalle ja suhteellisuudentaju heti perään. Ei tee mieli seurata, kun alkaa harmittaa lukiessa.
Tuntuu myös, että kirjoittaja voi itse esittää vaikka kuinka kärkeviä mielipiteitä, mutta muita käsketään sitten heti relaamaan, aika jännä näkemys sekin.