Jes, on niin ihana olo!
Tällä viikolla on tullut pyöräilyä jo tähän mennessä yli 100km, soutua 10, uintia ja oon lisäks käynyt lenkillä - mahtava fiilis! Hah, on omassakin kaveripiirissä niitä, joille tuo on päivän eikä viiden päivän saldo, mutta mulle toi on hyvin noin arjeksi varsinkin kun jäi vielä yhdet soututreenit välistä. Vietin koko talven aika vällyjen välissä omissa maailmoissani ja jäi kaikki liikunta viikonloppujen vaellusten, leirien ja haikkien varaan ja siksi päätin parantaa kesällä. Nyt on kuitenkin ensimmäinen täysin vapaa viikko menossa ja jos tätä yllä jaksaa pitää niin tyytyväinen olen
On siinä työttömyydessä hyviäkin puolia, kun on aikaa kaikenlaiselle turhalle huuhaalle, kuten pyöräilylle.
Hih, sukuriitojen ajauduttua aselevolle uskallan pitkästä aikaa poiketa toisillakin isovanhemmillani. Niiden vajan katosta roikkuu isäni vanha kanootti, jonka meen huoltamaan tässä joku päivä - ja sitten melomaan! Oon niin onnessani, vesi todella on rakas elementti ja kanootti on kyllä ihana, vaikka kajakin kyllä edelle laittaisin (toisaalta kanootin pohjalla voi loikoa ottamassa aurinkoa tauolla, kajakista pitää pulahtaa veteen...
). Vielä kun saisi roudattua sen vähän lähemmäs kuin 40km päähän ja veden ääreen, Keski-Suomessa kun näitä järviä riittää. Että elämä on ihanaa!