Onnittelut kaikille opiskelupaikoista, niin saaduista kuin vasta orastavistakin!<3
Isukki Tuo on ihana oivallus kyllä. Ja en mä usko, että nekään vuodet, jolloin sitä ei vielä ollut hoksannut on hukkaan mennyt. Kaikesta oppii aina jotain, vaikka sitten kantapäänkin kautta. Ja vaikka kuinka huonosti menee välillä, niin kyllä se aurinko aina joskus lopulta sinne risukasaankin paistaa. Ja silloin osaa arvostaa entistä enemmän niitä hyviä asioita, kun on jotain vertailukohdetta. Tai ainakin mä haluan kuvitella niin. (Kliseet on siksi pahoja, että kun ne osuvat omalle kohdalle, niihin pitäisi uskoa.)
Koska en saa vielä kellekään julkisesti hehkuttaa niin hehkutan sitten täällä "anonyymisti", kun ei mun sellaset tutut, jotka asiasta ei saisi tietää pyöri täällä (ja jos pyöritte, niin tunnustakaa heti! :'D). Oon niin onnellinen, kun sain raskauskaverin! Mun lapsuuden aikasella ystävällä on laskettu aika melkein tasan neljä kuukautta mun jälkeen. Toki se on vielä niin kovin kovin alussa, että mitä tahansa voi tapahtua, mutta ajattelen mieluummin positiivisesti. Olisi aivan ihanaa, jos meillä olis noinkin samanikäiset lapset<3
Ai niin ja vähän pienempi jes! Sovittelin mun takkeja ja tajusin, että periaatteessa voin käyttää tota mun ihanaa välikausitakkia myös mahan kanssa, jos vaan sidon sen vyöllä kiinni ja laitan alle tarpeeks vaatetta, ettei masu palellu alkutalvena.