Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 506669 kertaa)

Poissa zilah

• Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #1410 : 03-06-2025, 22:27:45 »
Samaa on täälläkin ollut. Ainoa mitä olen saanut kevään aikana tehtyä, niin kirjoitin sen joulun alla aloittamani pikkuficin loppuun. Sekin tuntui vähän väkisin pusertamiselta.

zilah
« Viimeksi muokattu: 03-06-2025, 22:30:05 kirjoittanut zilah »

Poissa Goldscythe

• Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
« Vastaus #1411 : 05-06-2025, 01:16:44 »
Okei, oltiin For My Pain...in keikalla viime perjantaina, leijutaan vaimon kans vähän vielkin. Päästiin tapaan ja yhteiskuvaan laulajan kans <3 Kyl Kylmäsen Juhalla on edelleen hitokseen hyvä ääni. Siinä missä moni on pudonnu kuolaämpäristä, ni Juha on kyl aika DILF. Joo, tiiän, on kuolaämpärithread kans, mut keikka oli pirun hyvä. Ei meinannu jaksaa lähtee, ollu tosi stressipallona tästä lomareisusta ja siitä ettei oo rahaa, juuri koskaan, mut kyl kannatti.
Ehkä toinen jes, oltiin keikan jälkeen kaverilla yötä ja... en pahasti saanu traumoja hänen älyvapaasta borzoistaan. Mallikelpoinen collie yritti jopa olla mun tukena ja välissä, kun järkyttävän kokoisella honkkelolla ei mitään käsitystä miten käyttäydytään ihmisten kanssa.

Ja miten hitokseen The Wraith of Himring kerää aina vaan kudoja tuola AO3:n puolella, jukoliste.

Poissa Lizlego

• Hölmö
  • värkkääjä
  • Häh?
« Vastaus #1412 : 13-06-2025, 13:58:48 »
Jes! Edmontonin pojat voitti vaikka olivat jo 3-0-tappiolla ekan erän jälkeen.  ;D ;D Hauskintahan tässä on se miten ne kasvaa karvaa oikein kunnolla.  ;D ;D Niin, mähän siis toki katson lätkää ihan lätkän takia, mutta karvaisuus silti naurattaa.  ;D
"Dig the f**k in! Right now!"

-Connor McDavid

Poissa Pahatar

• viilee tyyppi
  • Rakkautta vain
« Vastaus #1413 : 06-10-2025, 22:41:51 »
Tulihan se Connorin sopimus sieltä! Tämä kyllä ihan vaatisi jotain Connor/Leon söpöilyficciä, kukahan sellaisen kirjoittaisi? ;D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Lizlego

• Hölmö
  • värkkääjä
  • Häh?
« Vastaus #1414 : 07-10-2025, 11:46:29 »
Tulihan se Connorin sopimus sieltä! Tämä kyllä ihan vaatisi jotain Connor/Leon söpöilyficciä, kukahan sellaisen kirjoittaisi? ;D

Oliko tämä haaste? ;D ;D

Leon jo jakoi sopimusjatkon johdosta instassa sydämiä. ;D ;D Ja vastahan ne kesällä kävi kuherruskuukaudella niin eihän tuoretta aviomiestä voi ihan heti jättää.  ;D

-Connor McDavid

Poissa Pahatar

• viilee tyyppi
  • Rakkautta vain
« Vastaus #1415 : 07-10-2025, 16:51:40 »
Ehdottomasti se on haaste! :D Varsinkin, kun kerroit tuon Leonista. On kyllä niin söpöä kuherruskuukausineen kaikkineen, että en ehkä kestä. Nyt kun puhutaan, miten halpaan sopimukseen Connor tyytyi, niin syyhän on ihan selvä. Mitä vain Leonin vuoksi. ;D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Fiorella

• viilee tyyppi
  • Hyvän tuulen kotisatama
« Vastaus #1416 : 07-10-2025, 21:28:33 »
Minäkin kannustan vastaamaan haasteeseen! :D Tämä oli päivän ilouutinen meille, mutta Leonille varmaan suurin ilo. Täytyyhän sitä nyt häämatkankin tehneenä vielä jatkaa yhdessä.

Uskon myös, että Connor ajattelee joukkuetta ja voitonmahdollisuuksia palkkatoiveensa kohdalla. Jotkut ovat verranneet Sidiin, joka myös on tyytynyt vähempään että joukkueeseen saataisiin mahdollisimman hyvä kokoonpano.

Minua nauratti jossain kommentissa heitto, että kahden vuoden päästä Connor on Flyersissä pelaamassa TK:n kanssa. Tulee vain Lizin stalkkeri-Travis -ficit mieleen...  ;D

Poissa Lizlego

• Hölmö
  • värkkääjä
  • Häh?
« Vastaus #1417 : 09-10-2025, 10:41:46 »
Mä eilen koko päivän töissä nauroin erinäisille asioille, mutta eniten mua tässä koko asiassa kiinnostaa oma reaktioni. Olin jotenkin niin helpottunut tuosta sopimuksesta, vaikka mulle ei henkilökohtaisesti niin merkkaakaan se, missä Connor pelaa. Oon vaan eläytynyt liikaa näiden symbioottiseen suhteeseen että vaikka mua tavallaan kiinnostaisi nähdä, pystyisikö Leon itsekseen kannattelemaan joukkuetta mestaruuteen asti, mua kauhistuttaa mahdollisen eron muut vaikutukset. ;D  Pitää viikonloppuna varautua söpöilemään.  ;D

-Connor McDavid

Poissa Pahatar

• viilee tyyppi
  • Rakkautta vain
« Vastaus #1418 : 09-10-2025, 18:10:37 »
Pitää viikonloppuna varautua söpöilemään.  ;D

Ihanaa! Lupaatko varmasti? :D

Poissa Lizlego

• Hölmö
  • värkkääjä
  • Häh?
« Vastaus #1419 : 10-10-2025, 11:11:30 »
Mä jo aloitin, mutta sitten jotenkin eksyin toise, vanhan tekstin pariin, mutta voin luvata tämän, koska tarvitsen vastapainoksi jotain söpöä.  ;D

-Connor McDavid

Poissa Fiorella

• viilee tyyppi
  • Hyvän tuulen kotisatama
« Vastaus #1420 : 10-10-2025, 13:44:40 »
Söpöily kuulostaa ihanalta!

Poissa Pahatar

• viilee tyyppi
  • Rakkautta vain
« Vastaus #1421 : 10-10-2025, 19:12:31 »
Nimenomaan! :D Etenkin tässä maailman nykymenossa tuntuu siltä, että tarvitsee todella jotain lämminhenkistä ja ihanaa.

Poissa sulo2

• viilee tyyppi
« Vastaus #1422 : 12-10-2025, 19:59:10 »
Mä en oo kovin hyvä pitämään periaatteista kiinni. Päätin, etten paluumuuta... no täällä ollaan. Päätin, että naimisiin ei mennä. No, miten kävi. Ja olin kans satavarma, että runoilijaksi en rupea, mutta hupsista. .https://www.adlibris.com/fi/kirja/minne-joutui-armas-aika-9789524111003

Poissa Lizlego

• Hölmö
  • värkkääjä
  • Häh?
« Vastaus #1423 : tänään kello 08:15:06 »
Mä en oo kovin hyvä pitämään periaatteista kiinni. Päätin, etten paluumuuta... no täällä ollaan. Päätin, että naimisiin ei mennä. No, miten kävi. Ja olin kans satavarma, että runoilijaksi en rupea, mutta hupsista. .https://www.adlibris.com/fi/kirja/minne-joutui-armas-aika-9789524111003

Niin siis koskaan ei pidä sanoa ei koskaan. Se on ihan varma, että jos vannoo jotain, se kostautuu vielä.  ;D Päteekö suhun tämä laulu?  ;D Tämä tulee aina mulle mieleen, kun puhutaan runoilijoista. Pahoittelen.

https://www.youtube.com/watch?v=H8VsESty3EI&list=RDH8VsESty3EI&start_radio=1

Ja hei, ei meidän hurmaavaa seuraa pidä yrittää jättää.  ;D
« Viimeksi muokattu: tänään kello 08:32:15 kirjoittanut Lizlego »

-Connor McDavid

Poissa sulo2

• viilee tyyppi
« Vastaus #1424 : tänään kello 13:56:15 »
 ;D

Niin siis koskaan ei pidä sanoa ei koskaan. Se on ihan varma, että jos vannoo jotain, se kostautuu vielä.  ;D Päteekö suhun tämä laulu?  ;D Tämä tulee aina mulle mieleen, kun puhutaan runoilijoista. Pahoittelen.

https://www.youtube.com/watch?v=H8VsESty3EI&list=RDH8VsESty3EI&start_radio=1

Ja hei, ei meidän hurmaavaa seuraa pidä yrittää jättää.  ;D

Mitään en myönnä  8) Muistorikas biisi kyllä.
Mutta en ois uskonu, että muutama yksityiskohta tässä pääsee ihan kansiin asti. Niinku nyt toi peukalo persuuksissa. Että jo ihan senkin takia hiphei ja kippis - ja pitäkäämme kitara kaukana.