Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 507014 kertaa)

Poissa Fiorella

• viilee tyyppi
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #1425 : 13-10-2025, 20:49:14 »
Mä en oo kovin hyvä pitämään periaatteista kiinni. Päätin, etten paluumuuta... no täällä ollaan. Päätin, että naimisiin ei mennä. No, miten kävi. Ja olin kans satavarma, että runoilijaksi en rupea, mutta hupsista. .https://www.adlibris.com/fi/kirja/minne-joutui-armas-aika-9789524111003
Onnea sulo2! Onpa hienoa! :D

Oi, Miljoonasade! Kuuntelin paljon nuorena ja on minulla joku levy varmasti vieläkin. ;D Mitä nostalgiaa.

Poissa sulo2

• viilee tyyppi
« Vastaus #1426 : tänään kello 09:38:59 »

Onnea sulo2! Onpa hienoa! :D

Oi, Miljoonasade! Kuuntelin paljon nuorena ja on minulla joku levy varmasti vieläkin. ;D Mitä nostalgiaa.

Kiitos, Fio. Tosi, tosi outoa tää on  :o

Vaan mitä täällä on puuhattu sillä aikaa kun olen yrittänyt saada Kalevia pysymään kuolleena? Täytyypä tutkia. (Ja ei, ei oo tulossa Halloween-spesiaalia zombi-Kalevista  8) )

Poissa Fiorella

• viilee tyyppi
  • Hyvän tuulen kotisatama
« Vastaus #1427 : tänään kello 13:04:59 »
Ehdottomasti Kalevi taas kehiin! ;D

Täällä on ollut viime aikoina varsin hiljaiseloa. Minulla on ollut paljon ficci-ideoita mielessä ja jotain aloitettuakin, mutta typerä opparin viimeistely on nyt etusijalla.

Poissa Lizlego

• Hölmö
  • värkkääjä
  • Häh?
« Vastaus #1428 : tänään kello 13:44:59 »
Mä jo toivoin. Ei täällä ole taidettu tehdä yhtään mitään. En tiedä pitäisikö tänne laittaa kirjoituskurssin antia. Voisi niitä varmaan ainakin hyödyntää haasteissa.  ;D

Jos zombi-Kalevi esiintyy Halloween-spesiaalissa, voin kompata Halloween-tunnelmaa Piiraisen zombiporkkanoilla, kun ei meidän porukasta kukaan muu sitä ilmeisesti tee.  ;D
"Dig the f**k in! Right now!"

-Connor McDavid