En oiken tiedä kuuluisiko tää tänne vai ketutusarkistoon, mutta en vaan ymmärrä kuinka paljon epäonnisia sattumia voikaan tapahtua tunnin sisällä yhdelle ihmiselle?
Mulla oli lääkäriaika yhdeltä, ja joskus kahdeltatoista laitoin (hiusten)suoristusraudan pesukoneen päälle kuumenemaan. Poistuin kylppäristä pukeakseni päälle, ja palatessani oli rauta kuumentunut valmiiksi. Sen kummempia katselematta vetäisin sitten ison tupon tukkaa rautojen väliin. Ihmettelin, että mitä hittoa, jotain valkoista sekoittuu kivasti meikän mustaan tukkaan - onko siinä raudassa perkele purkkaa! No, eipä ollut purkkaa ei, vaan maalia. Poltin reiän pesukoneeseen. Sain maalit rapsuteltua tukasta, ja suoristusraudankin sain putsattua sulasta maalista ennen kuin se olisi siihen jämähtänyt kiinni.
Mulla oli enää 5min aikaa ehtiä bussiin, joten könkkäsin kyynärsauvat sauhuten pysäkille. No, bussi tulikin sitten reippaasti myöhässä... Siinä pysäkillä istuskellessa huomasin, että mun pieni juoksuspurttini yhdistettynä rakkaaseen polvitukeeni oli tehnyt tehtävänsä: mun farkut olivat revenneet nätisti reidestä. Eihän ne olleet kuin vasta neljännet tämän tuen rikkomat housut... Err.
Koska bussi tuli myöhässä, mun ennestäänkin tiukka aikataulu kusi, ja sain juosta vielä pysäkiltä terveyskeskukseen. Olin minuuttia vaille yksi oikean oven takana, mutta lääkäri oli itse myöhässä, ja otti mut vastaan vasta klo 13:20.
Kotiin linkatessa lähes itketti, mutta nyt en voi enää kuin nauraa.
Mikä hitto tätä päivää riivaa?!