Mä säikähdän kanssa todella helposti, mutta sitten kun pahin säikähdys ehtisi asettua sitä pitäisi todennäköisempänä että asialle on jokin muu selitys kuin se, että arkusta tulee jotain, joka haluaa tappaa.
Mä en ole ikinä pelännyt mitään vampyyreitä, kummituksia tai ihmissusia, mutta mä pelkään että puskista tai jostain pimeän takaa tulee kirvesmurhaaja tai muu sekoboltsi, joka ryöstää, raiskaa tai muuten vaan tappaa sen, joka kohdalle osuu.
En toisaalta tiedä olisiko joku ihmissusi, vampyyri tai jotain muuta itse asiassa niin kauhean paljon pahempi kuin joku muu kaheli, joten miksi mä pelkäisin jotain, mitä kukaan ei todistettavasti ole nähnyt ja joihin ei ole todistettavasti niin montaa tapettu kun voin pelätä niitä hulluja, joita tilastoista löytyy?
//Tavallaanhan noi voi yhdistää, koska vampyyri on vaan versio hullusta, joka juo ihmisverta ja itse asiassa ei edes tee sitä huvikseen niin kuin jotkut hullut vaan tarvitsee sitä oikeasti, joten se ei ole edes niin pelottavaa, koska sille on selitys. Ihmissuden kanssa sama juttu, ja kun kyse on vaistosta tai pakosta tappaa, voisi ajatella vielä että toisin kuin jonkun sarjamurhaajan kanssa, kyse ei ole pelkästä nautinnosta, seksuaalisista kikseistä ja loppukin olisi järjen mukaan nopeampi.