Tuo on kyllä jännä juttu, että ilmeisesti RPF-puolella kirjoittaminen on jollain lailla todella kapeaa jopa englanniksi, vaikka tarjontaa luulisi olevan paljon. Tuntuu, että HP-fandomissa löytyy maailmalta niin laidasta laitaan ficcejä, että ei voi edes sanoa, mitä nykyään kirjoitetaan ja mitä ei. Ymmärrän tosi hyvin, että se ottaa päähän, jos se ei ole sitä, mistä itse pitäisi, tai joka tapauksessa se kapea-alaisuus ottaa päähän. Ja että sekin harmittaa, että ylipäätään harmittaa. Tosi tylsää.
Siihen, että on kiva fanittaa yhdessä tiettyjä parituksia ja tietynlaisia tekstejä, ei tarvita edes montaa ihmistä, mutta jos niitäkään harvoja ei löydy, niin se on kurjaa.
Eikä sitä voi tykätä väkisinkään siitä, mistä muut, kun sitä tykkää juuri siitä mistä tykkää, ja niin se kuuluu ollakin.
Mä olen kyllä pitänyt todella paljon sun Connor/Leon -ficeistäsi, mutta kun lätkä ja NHL ei ole samalla lailla sydäntä lähellä, niin tiedän ettei se ole sama asia. Jos itse kirjoittaisin RPF:ää, niin se olisi kyllä varmaan jotain juuri sen tapaista, mitä sinäkin.
Kikatusarkistoon sopii varmaan se, että katsoin tänä aamuna olikohan Ilta-Sanomien sivuilta videon, missä Connor teki viimeisimmässä pelissä ratkaisumaalin, ja kun ensimmäinen meni tolppaan, niin seuraava heti perään osui. On se kyllä uskomaton. Ja Leon myös.