Kirjoittaja Aihe: Kikatusarkisto  (Luettu 235584 kertaa)

Poissa Lizlego

• Hölmö
  • värkkääjä
  • Häh?
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #795 : 29-10-2023, 11:05:21 »
Jos puhut siitä kuvasta minkä mullekin jaoit niin siinä lämminhenkisessä kuvassa tuli mulle ekaksi mieleen että ehkä siellä sängyssä ei sittenkään pelkästään katsota Frendejä. ;D
"Dig the f**k in! Right now!"

-Connor McDavid

Poissa Fiorella

• viilee tyyppi
  • Hyvän tuulen kotisatama
« Vastaus #796 : 29-10-2023, 17:42:11 »
Sitä juuri ajattelin. ;D Laurenin onni! Ja tänään oli pussailtu julkisella paikalla Oilersin perhepäivässä jäällä. Ja Leonkin näytti tyytyväiseltä Celeste kainalossaan.

Poissa Lizlego

• Hölmö
  • värkkääjä
  • Häh?
« Vastaus #797 : 30-10-2023, 14:14:13 »
Leon näyttää aina tyytyväiseltä aina silloin kun ei ole pissy. ;D ;D

https://youtu.be/R6CQKRwKJtY?si=MG2AQDX_SWmozsiU

-Connor McDavid

Poissa Lizlego

• Hölmö
  • värkkääjä
  • Häh?
« Vastaus #798 : 17-06-2025, 12:10:38 »
Okei, koska tähän topicciin ei ole kirjoitettu pitkään aikaan niin laitetaanpas tämä tähän ja todetaan, että mä ehkä elän sen kanssa, jos Florida Panthers voittaakin eikä pojat. Ihan vaan siksi, että tämä on niin sööttiä. Kikatusosastolle menee se, miten Barkov ei ole huomaavinaan mitään ja keskittyy juokkueen tsemppaamiseen. Se on varmaan jo tottunut siihen, että Takchuk on sen kimpussa. ;D ;D

https://www.youtube.com/shorts/no0VzsajrhI

-Connor McDavid

Poissa Fiorella

• viilee tyyppi
  • Hyvän tuulen kotisatama
« Vastaus #799 : 17-06-2025, 17:39:48 »
Minua naurattaa tuo, miten Barkov on kuin ei huomaisikaan että toinen siinä roikkuu halailemassa. Kun on töitä niin silloin keskitytään tekemään töitä! ;D

Kiva nähdä, että tuokin tappelupukari osaa halia ja olla hellä. Tuo on varmaan pojasta se puoli, jonka niiden mummo näkisi mieluummin jäällä. ;D

Poissa Lizlego

• Hölmö
  • värkkääjä
  • Häh?
« Vastaus #800 : 18-06-2025, 06:32:32 »
Olipa hyvä että varauduin että näin siinä käy että Florida Panthers voittaa ja vielä siihen että mun inhoama Sam Bennett voittaa pudotuspelien parhaimman pelaajan palkinnon. ;D Mun kannalta tämä siis meni ihan perseelleen mutta koska ehdin henkisesti varautua niin enimmäkseen kikatuttaa. ;D Tosin oon nyt huolissani siitä mitä Edmontonissa tapahtuu kun taas hyydyttiin kalkkiviivoilla. :P

-Connor McDavid