Ei hitto, te olette puhuneet niistä rokokoovaatteista täällä niin paljon, että mä olen saanut jotenkin sellaisen käsityksen, että niillä on ne päällä koko ajan
Mähän en ole New Moonia nähnyt.
Ooh!!! Saanko minä tehdä tuohon kuvatuksen? Onko Sarelonilla asiaan muita toiveita? Muita henkilöitä, joita mahdollisesti tahdot siihen?
Tee ihmeessä! Mulle kelpaa ihan perusposeeraus. Sellainen rento istuma-asento olis kiva, jos onnistuu.
Tosin olis ihan uskomattoman siistiä, jos saisit tehtyä kuvan siitä, mitä mä olen visioinut sen fikkini loppukohtaukseksi. Aro istuu vähän valtaistuinmaisella tuolilla ja Bella istuu lattialla sen jaloissa tai käsinojan vieressä - ajattele prinsessa Leiaa siellä Jabban palatsissa Jedin paluun alussa, tosin ei kahleita ja vähän enemmän vaatteita, niin ymmärrät varmaan mitä mä tarkoitan. Arolla käsi Bellan hiuksissa = plussaa. Tää voi tietysti olla aika vaikea manipuloitava, mutta jos vaan onnistuisi, tosi hienoa <3 Mutta niistä vaatteista kelpaa tosiaan ihan perusposeerauskin, en ole kovin vaativainen.
Yritän olla ajattelematta, että kirjoitan Twilight-fikkiä, ja yritän ajatella, että kirjoitan fikkiä, jonka koko idea on massiivinen mindscrew Aron tyyliin
//
Kannattaa muistaa, että miesten pukumuoti ei ole juuri muuttunut paljoa tässä 1900-luvulla. Asiaan perehtyneenä voin kertoa, että Voltureiden puvustus siinä EetuBella-kohtauksessa olisi mennyt täydestä aika monellakin vuosikymmenellä, siksi neutraali ja ajaton se oli.
Lukuunottamatta 80-luvun olkatoppauksia... Ei helvetti, nyt toi kuva Voltureista järjettömän isot olkatoppaukset päällä ei lähde pois mun päästä...