Mun kuolausten sarja jatkuu. Oon kattonu mitä löydän noista Naruto Live Spectacle 2.5D teatteriesityksiä ja vasta nyt se on oikeen kolahtanu. Monet näyttelijät on sellasia et jos ei oo niin helkatin hyvännäkönen, et housut on märkänä, ni sit ne on niin söpöjä et pulloon pistäis ja tikulla tuikkis. Siis menoa kiljun sisäisesti. Enkä ees heilahda jätkiin päin silleen et haluisin konkreettisesti sänkyyni. Hell nah. Mut silleen et en kestäis jos pääsis tapaan. Sori, mä vaan... Mun tän hetkinen obsessio. Puolet näyttelijöistä aiheuttaa likipitäen heikotusta. Vaimoparka XD Toisaalta yhessä naurettu et onneks nuorin noista, Ryuji on vaan neljä vuotta mua nuorempi, ei oo niin puuma-olo XD
Kyl tää tästä... Ennen pitkää.
Ryuji Sato., luoja jätkä on söpö. Hyvä laulaan. Voi elämänkevät. Tsekatkaa bändi
The Brow Beat. Shinji Rachi, hyvä
ääni, eikä todellakaan pahannäkönen.
Yuuki Kimisawa, GAWD se ääni ja hyvännäkönenkin vielä kaupan päälle. Jos jäbä on päässy suuteleen Gacktin kanssa, ollaan legendatasolla.
Seijiro Nakamura. Ei saakelinsaakeli miten tää jätkä voi olla kohta 50 ja näyttää kolmikymppiseltä?!
Ryo Tsuji Tää jäbä on mun vaimon ikänen ja taskukokonen söpö kaveri. Ei näytä ees kakskymppiseltä. BRUH.