Sallinet että olen eri mieltä? No vaikka et sallisi, niin olen siitä huolimatta.
Musta tuossa jutussa on vähän laajempaakin ongelmaa havaittavissa. Siis lähinnä sitä, että ihmisiä kohdellaan vähän eriarvoisesti pärstäkertoimen mukaan. Enkä puhu mun pärstäkertoimesta, vaikka vieläkin se on näköjään rasite.
Pitäisi aina olla niin sivistyneen korrekti, vaikka hemmetti, mikä siinä on että itse pitäisi olla ja sitten toiset voi saavuttaa vaikka minkä aseman ja silti vittuilla ja dissata ihan suoraan silmille! Onks se joku sellainen juttu, että koska on joskus aikoinaan osoittanut kelpaamattomuutensa, niin sitten ei ole minkään arvoinen ja voidaan sanoa vaikka mitä ja osoittaa ihan helvetin suoraa epäkunnioitusta ja vittuilla ja se on ihan ok, mutta mä olen silti aina ja ikuisesti epäkelpo esimerkiksi modeksi, vaikka en ole koskaan vastaavaa vittuilua tai dissausta harrastanut muita käyttäjiä kohtaan?
Siis mitä vittua mä vaan kysyn?
Mikä hitto siinä on, että mä muka ansaitsen sen?
(Lol. Voisin antaa miljoona syytä, mutta en anna.)
Mua vituttaa.
Ja nyt joku vetää tästä marttyyriusjohtopäätelmät. Ei, marttyyrius ei kiinnosta. Tämä on pelkkää vittuuntumista suomalaiseen foorumilogiikkaan.