LOL tämä on ehkä enemmän LOL-osastoa kuin mitään muuta, koska viimeksi kun mulle on joku Tarot-ennuste tehty niin mulle piti muka ilmaantua kuvioihin rakkaus, mutta ei sitä kyllä näkynyt eikä kuulunut sen vuoden sisällä.
Mä tein itselleni ennusteen ihmissuhteistani ja se on samaan aikaan mulle hyvin mairitteleva (Siis korttien mukaan mä ymmärrän ihmisiä, kuuntelen niitä ja olen luontainen neuvoja, lempeä ja joopa joo ja koko tilannekin perustuukin ennustuksen mukaan itsensä tai toisten tuntemiseen
). Este ihmissuhteilleni on epätasapaino, epärehellisyys tai suoraselkäisyyden puute. No varmaan kaikki LOL. Ei ihmisille oikeasti voi sanoa kaikkea sitä, mikä mieleen tulee tai ei ainakaan voi sanoa, että omasta mielestä niiden kuva itsestä on valheellinen, vaikka omasta mielestä jokaisen ihmisen kuvan itsestä on taatusti jollain tavaa valheellinen. Ennusteen mukaan mä teen jotakin (tyhmää) äkkinäistä, josta seuraa kärsimyksen kautta henkistä kasvua, taistelen oman mielenlujuuteni kanssa (LOL niin aina) ja lopputulos on harmonia ja lämpö ja rakkaus.
Toisin sanoen vahinko, jonka tyhmyydelläni saan aikaiseksi ei tule olemaan pysyvää vaan jopa lähentää suhteitani läheisiin.
Tuon voisi myös tulkita niin, että mun henkisesti levottomaan elämääni astuu joku ihminen, joka aiheuttaa suuren muutoksen ja jonka matkaan mä karkaan tai menen muuten vaan sekaisin, koska se aiheuttaa huolta ja murhetta ja lopputulos on rakkaussuhde. Siis toi lopputuloksen kortti kun on Rakastavaiset.
Tätä odotellessa...