Kääk! Moon monen telkkarin loukussa!
Tämä erittäin epätodennäköinen tilanne sai alkunsa siitä, kun päätin vihdoin hommata itselleni telkkarin. Koska rahaa oli vain vähän, päädyin vanhaan kuvaputkitelkkariin. Ensimmäinen yritelmä makaa tällä hetkellä kerrostalokämppäni rappukäytävässä, koska se oli niin julmetun painava, että sitä ei millään olisi saanut toiseen kerrokseen. Tästä maksoin kympin.
No sitten minulle tarjottiin toista, ihan ilmaiseksi ja ajattelin että ok, jos tuovat sen mulle kotiin niin mikäs siinä. Ja nyt minulla siis on toinen, julmetun iso ja melko toimiva tv. Tosin emme Lizin kanssa saaneet vielä digiboksia toimimaan, mutta videot näkyvät hienosti.
Ja nyt sitten, tulin sukulaisten luo pariksi päiväksi ja kas! Sain lahjaksi taulutelkkarin!
Nyt sitte pitää noista kahdesta hankkiutua eroon. Laitoin nettikirppikselle ilmon, että saa hakea pois kuka haluaa. Myös, jos joku Oulun seudulla asuva haluaa jommankumman tai molemmat, saa hakea. Ellen noista muuten eroon pääse, niin pakko kai se on pyytää kavereita avuksi ja kärrätä molemmat Ruskoon kaatopaikalle. Ihan epätodellinen tilanne. Ensiksi ei ole telkkaria kuukausiin ja sitten kun päätän sellaisen hommata, niitä tulvii ovista ja ikkunoista.
zilah