Siis apua. Kattelin nyt tässä kieli pitkällä RuPaul's Drag Racen kakkoskauden sekä ko. tuottiksen "kulissientaka"-jaksot, ja herramunjee tätä menoa! Ficcausmielellä mä tätä tietysti aloin toljottaa, en olekaan koskaan ennen rps:ää kirjoittanut (tosin siitä voi olla montaakin mieltä, onko tosi-tv-kilpailujen heput mitään oikeita ihmisiä vai ihan näyteltyjä hahmoja...), ja nyt menikin vähän sisu kaulaan. Olin ajatellut vain tylysti parittaa kaksi omasta mielestäni kuuminta tyyppiä keskenään ja ilahduin suunnattomasti, kun jo sarjan alkupuolella niille tuli mahtavaa skismaa... ja sitten se yltyi jakso jaksolta, kunnes lopulta päästiin jo suoranaiseen halveksuntaan
Nyt olen tosi hämmentynyt siitä, että kyseessä olisikin oikeasti kompleksinen, kiinnostava paritus, joka tarjoaa monenlaisia mahdollisuuksia tarkastella sellaisia teemoja kuin rehellisyys, omanarvontunto, toisten tuomitseminen... ja että tällä parilla ei voimakasta negatiivista jännitettä yksinkertaisesti pysty sivuuttamaan, siitä ei saa sitten millään sellaista helppoa kivaa flirttiä/hiplailua/pwp:tä. Ei perse. Siis sinänsä tosi siistiä - jos intoa vaan riittää, tästä voi ammentaa helposti useampaankin ficciin, koska tässä olisi kaikki mun lemppari- ja vakioainekset kasassa, mutta samalla tää ei nyt oikein auta mua blokin purkamisessa...
Lisäksi mua hivenen häiritsee alkaa tuolta noiden pohjalta väsäämään parituksellista tekstiä, kun kyseessä on kuitenkin on ainakin noin periaatteessa oikeat ihmiset oikeine mielipiteineen - vaikka ei sillä nyt sinänsä pitäisi mitään väliä olla, ikään kuin ne tulisivat ikinä tätä tietämään lolz