Mä pystyn kirjoittamaan ja deletoimaan, kirjoittamaan ja deletoimaan ja mua ärsyttää, että olen antanut muiden tai edes vain yhden ihmisen lukea jonkun tekstin, koska sitten se tietää ja vinkuu jatkoa ja jos mä sanon, että hävitin tai deletoin sen enkä jatka, se on niin kuin loukkaus
muita kohtaan! Mitä vattua? Mun teksti ja mun oikeus.
Mä oon kovasti tekemässä paluuta kaappiin... pöytälaatikkoon, koska mä en oikein tunnu perustavan muiden ihmisten mielipiteistä, mutta musta tuntuu, että silloin on vähän turhaa myöskään osallistua foorumielämään enkä oikein tiedä nyt, että miten kävisi ylipäätään kaveripiirin kanssa, jos lopettaisi kirjoittamisen sillä tavalla, että pitäisi tekstit oikeasti ihan itsellään.
Musta tuntuu, että sillä ei tulisi hyväksytyksi ja kun mä tykkään puhua kirjoittamisesta, niin sitten helposti tulee kierre, että pitää luettaakin.
Mutta joku siinä ja ylipäätään julkaisemisessa foorumeilla on nykyään aika ahdistavaa. Mä en saa siitä itse mitään enkä mä ole tarpeeksi epäitsekäs, että haluaisin julkaista vain muiden iloksi jos mua itseäni ahdistaa tekstit netissä. Ahdistus riippuu kyllä tekstistä. Tietyn tyyppiset tekstit ahdistaa enemmän.
No kyllä mä foorumeilla varmaan edelleen joka tapauksessa roikun, koska lueskelen ja kommentoin ja ihmiset haluaa palautetta.