Kirjoittaja Aihe: Avoja Á la Zilah  (Luettu 6163 kertaa)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Avoja Á la Zilah
« : 22-01-2010, 14:53:37 »
Rustailin tässä aikani kuluksi avoja foorumikäyttöön, ja päätin laittaa ne omaksi topicikseen, erilleen noista manipulaatioista.

Suurin osa varmaan tunnistaa henkilön, joka avoissa esiintyy.  ;D

Ottakaa vapaasti, mutta olisi mukavaa jos kommentoisitte ja kertoisitte, mistä ava on peräisin.  :)


zilah



Lizlego

  • Vieras
Vs: Avoja Á la Zilah
« Vastaus #1 : 22-01-2010, 15:06:55 »
Lol. Ei tällaista saa tehdä mulle.  :D Mä just mietin, että joulu on jo ohi ja pitäisi vaihtaa  avaa.  :D Ei voi osata nyt sitten päättää...  ;D

Offtopic, mä oon just nyt nauranut kipeänä tätä haastattelua, jossa Michael Sheeniltä kysytään jossain kahden minuutin kohdalla, että mitä se ajatteli näytellessään Aroa ja se vastaa, että se ajatteli kukkia ja romanttisia elokuva niin kuin Tuulen viemää.

Se ajattelee näköjään, että Aro tykkää romanttisista illoista ja romanttisista elokuvista ja takkatulen ääressä istumisesta! :D :D Tietenkin aina välillä vähän tulee ruumiita, mutta noin niin kuin yleisesti.  ;D Lol. Lol.  Mä just niin näen Aron viettämässä romanttista iltaa takkatulen ääressä ruumispino vieressään.  ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Avoja Á la Zilah
« Vastaus #2 : 22-01-2010, 15:25:31 »
Ei saa laittaa tuollaisia linkkejä varoittamatta! Nauroin ihan katketakseni, mutta ihastuin myös Michael Sheeniin entistä enemmän. Eihän hän mikään komistus ole, mutta karismaattinen ja älykäs mies ihan omana itsenäänkin. Ja tuo ihana huumorintaju on piste iin päälle.


 :D


Ja sinun on nyt varmaan otettava melkein kaikki, yksi viikon jokaiselle päivälle.  :D

zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Avoja Á la Zilah
« Vastaus #3 : 22-01-2010, 15:38:39 »
Sori, en voinut vastustaa, kun just osuin kohdalle ja just laitoit noi avat. Mä kuuntelen noita lähinnä äänifetissin takia.  ;D Jos mulla on aikaa oikeasti katsellakin videoita, niin sitten mä katselisin tietysti sitä on stage haastattelua.  :D

//Muoks: Loistava idea! Mä en muuten osaa päättää. Mietin jo arvontaakin.  :D
« Viimeksi muokattu: 22-01-2010, 15:45:52 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Avoja Á la Zilah
« Vastaus #4 : 22-01-2010, 15:49:28 »
ihastuin myös Michael Sheeniin entistä enemmän. Eihän hän mikään komistus ole,
Oj, mun täytyy olla täysin eri mieltä, mun mielestä Mr. Sheen on aivan ihana luttana! Uskomattoman ihku mies, totta tosiaan! :D

Ja jottei ihan off-topikiksi mene, mahtavia avoja sulla tuolla :)
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Avoja Á la Zilah
« Vastaus #5 : 22-01-2010, 15:54:27 »
Se on nimenomaan luttana!  ;D En mäkään sitä ehkä sinänsä varsinaiseksi komistukseksi sanoisi niin kuin jotain... jaa en tiedä ketä mä kutsuisin komeaksi, kun ei tule mitään mieleen, mutta se on söpö. Melkein niin kuin Ace, vähän puristeltavan oloinen ja mikä parasta huumorintajuinen.  :D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Avoja Á la Zilah
« Vastaus #6 : 22-01-2010, 16:00:36 »
Minun täytyy hivenen korjata käsitystäsi, Buttis.

Minä olen sitä mieltä, että Michael Sheen on ihana mies. Mutta enpä toisaalta ole koskaan oikein perustanut miehistä, jotka ovat pelkkää ulkokuorta. MS:n kohdalla on nimenomaan se koko paketti joka ratkaisee. Ja jos  nyt aletaan pohtia muita suosikkejani, niin Peter Facinellin kohdalla on vähän sama juttu.

Jos ihan pelkkää ulkokuorta katsoo, niin ehkä juuri Robert Pattinson on lähinnä sitä minun mielessäni olevaa komeusihannetta. Mutta hän ei vain komeudestaan huolimatta sykähdytä läheskään sillä tavalla kuin nuo kaksi kollegaansa tuossa ylempänä.

Ja offista palatakseni itse aiheeseen: Kiitos, Buttis. Hienoa että pidit.  ;D Lisääkin seuraa jossakin vaiheessa.



zilah

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Avoja Á la Zilah
« Vastaus #7 : 24-01-2010, 17:59:25 »
Tuota, mä taidan käyttää sanaa 'komea' tai 'hyvännäköinen' tarkoittaen ilmeisesti samaa kuin sinä zilah puhuessasi 'koko paketista'. Tiedostan kyllä, että on olemassa ns. yheiskunnallisesti hyvännäköisiä ihmisiä, mutta ei ne välttämättä ole mun mielestä komeita/kauniita. Eli tässä oli ilmeisesti kyseessä vain semanttisesta eroavaisuudesta sanojen käytössä :D

Toisin sanoen mä käytän sanaa 'komea' väärin ;D
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Avoja Á la Zilah
« Vastaus #8 : 25-01-2010, 17:54:45 »
Komeuden voi käsittää monella tavalla. Mä käsitän sen ulkonäkönä, mutta mitä enemmän sitä ajattelen, sitä enemmän siihen sotkeutuu myös ääntä ja muuta, joten en ole varma. Ja koska offaamme zilahin avatopicissa Twilightin näyttelijöistä kiusaamatta koko foorumia, tämä voisi kiinnostaa teitä. Dääm! Jamie ei heittänyt vaatteita pois.  ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Avoja Á la Zilah
« Vastaus #9 : 26-01-2010, 12:08:51 »
Dääm! Jamie ei heittänyt vaatteita pois.  ;D

Harmi homma! Pitänee sitten tyytyä edelleenkin manipuloimaan häneltä vaatteet pois... :D

Se on kyllä totta, että minulle komea merkitsee pelkästään ulkonäköä. Outoa sinänsä, että silloin kun käytän miehestä sanaa kaunis, minulle se tarkoittaa nimenomaan sitä koko pakettia. Esim. Peter Facinelli on ulkoisesti komea, ja ulkoisesti sekä sisäisesti kaunis. Ja Michael Sheen on taas pikemminkin persoonallinen ulkonäöltään kuin komea, mutta hänen karismansa on kyllä aivan kiistämätön, ja se koko paketti saa minut sulamaan... :D

No, ettei ihan offiksi mene, niin tässä uusi lajitelma avoja. Pahiksissa pysytään edelleen, eli Voltureita luvassa täyslaidallinen.

Kertokaahan, mitä tykkäätte... :D


zilah


« Viimeksi muokattu: 26-01-2010, 12:12:57 kirjoittanut zilah »

Poissa Lavinia

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 50
    • Buduaarissa
Vs: Avoja Á la Zilah
« Vastaus #10 : 01-05-2011, 17:37:53 »
Minä tykkään! Sainpa vähän kivempia avavaihtoehtoja Fifi-käyttöön :D Kaksi Jane-avaa ja yksi Demetri-ava lähti matkaani.

Poissa Lady Dynamite

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 31
Vs: Avoja Á la Zilah
« Vastaus #11 : 25-05-2011, 23:32:36 »
Nää on hirmu kivoja, yleensä ei kyllä löydä Volturi-avoja mistään ;D vähän ois silti rakentavaa sanottavaa!
Avat on kaikki vähän samalla tavalla tehty, kasvot/kohde keskellä ja samalla fontilla nimet yms. Nimiä ei aina tarvitse tai kannata laittaa avoihin, joskus se on kiva lisä mut näin useessa avassa samaan aikaan se on melko häiritsevää. Lisäks väreillä kannattaa leikkiä, leikata vähän erilailla, asetella ja miettiä niihin avoihin jotain ns. ideaa (tunnetta, jotain, you know).

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Avoja Á la Zilah
« Vastaus #12 : 26-05-2011, 07:26:18 »
Kiitos kommenteistanne, Lavinia ja Lady D. Erityiskiitos rakentavasta palautteesta, sitä kun perin harvoin saa. Nämä ovat kuvantekijän urani alkutaipaleen tekeleitä, ja monta kohtaa tekisinkin aika lailla toisin. Innostukseni avantekoon on kuitenkin aika lailla hiipunut, mutta mistäs sitä koskaan tietää.  ;D


zilah

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Avoja Á la Zilah
« Vastaus #13 : 31-10-2012, 21:57:05 »
Ensimmäisen satsin viimeinen Aro on ihan mahtava! ;D kjäh kjäh, ihanan luihun näköinen, tulee mieleen coolface, mutta vielä vahingoniloisempana ^^ Pöllisin sen avaksi loftikseen tai jonnekin, kiitos!

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Avoja Á la Zilah
« Vastaus #14 : 31-10-2012, 22:26:27 »
Herranen aika culliina! Säikähdin ihan kun näin että olit kommentoinut tätä. Olin jo autuaasti unohtanut että tällaisiakin on tullut värkättyä .  ;D

Kiitos kommentistasi joka tapauksessa. Mukavaa, jos tekeleistäni on iloa.

Zilah