Luin sääntötopasta, että yli 26hlö:n tapahtumasta pitää ilmoittaa ylläpidolle ja kertoa vastuuhenkilöitä. Mun mielestäni tuossa säännössä on ongelmana jo se, että 26
keitä. Jos perustan miittitopan ja saan yhden finiläisen paikalle itseni lisäksi, meitä on kaksi finiläistä - entä jos meidän seurana on 27 tätiäni? Sitten meitä on jo 29, pitäisikö ilmoittaa ylläpidolle? Säännöstä tulkitsen, että pitäisi. En tasan ilmoittaisi, isoveli ei minua valvo. Logiikalla "myös finin ulkopuoliset vaikuttaa" myös finin ulkopuoliset vaikuttaa. Isoveli valvoo... Nuo säännöt on jotain niin käsittämätöntä! Nimenomaan isoveli, jolla on valtaa ja joka ottaa jonkinlaista vastuuta, mutta silti sitä ei ole kenelläkään eikä mitään valtaa ole. En todellakaan tiedä mistään mitään ja se ottaa päähän, mutta toisaalta ei kiinnosta niin paljoa, että jaksaisin showta vetää. Koska asioista tulee jättisuuria tai ne viitataan kintaalla, siis on tai off. Ei huvita. Peli saadaan kasaan näinkin ja se on tarkoitus - en jaksa alkaa pahoittaa mieltä
Hitsi kun ylläpito on mennyt vetämään kätensä pois yöpaikanhausta, olisin halunnut nähdä täytettävän lomakkeen vastuuhenkilöistä ja aikeista.
Pöytärope olisi kyllä aika cool kokea. Mua houkuttaisi nyt älyttämästi.
Ai et ole pelannut? Keksi hyvä syy tulla Treelle, spottaa vaikka Olli Hermannia (se on kävellyt muuten usein Alarannassa)
Tai tuu tsekkaamaan isoa holea Teknillisen yliopiston pihassa. Ja on täällä pulujakin. Ja ainakin yksi yhden entisen kansanedustajan lapsenlapsi. Ja keskustorilla on suihkulähde, siinä uiminen on urbaanilegenda.
Mutta hei jos liikut täällä päin joskus toiste, heittele yksäriä niin katsotaan jos saataisiin peli aikaan. Saan ihmisiä kasaan viikon varoitusajalla ja viikossa saa tarvittaessa tehtyä myös lisää seikkailuja, jos osa on jo pelannut joitain niistä. Jos liikut seuran kanssa, voin peluuttaa teille ilman lisäihmisiä, pelaamiseen tarvitaan yksi henkilö (joka voi joskus olla myös itse pelinjohtaja eli voin ja to be honest olenkin pelannut yksin). Ihmispulasta ei siis jäisi kiinni.