Jestas, Kuni! Olipa mukavaa nähdä sinunkin pölähtävän iloiseen joukkoomme. Ennen Fifiä ehdin jo kuvitella että minun aikani suomalaisilla ficcifoorumeilla on lopullisesti ohi, mutta onneksi olin väärässä. Olen viihtynyt täällä kovasti, ja toivon että sinäkin teet niin.
Tuosta kommentistasi sitten...huh! Minä olen sanaton. Olet jaksanut silmitellä jokaikisen kuvatuksen ja vielä kommentoinutkin niitä. En rupea erikseen erittelemään vastauksiani, mutta ihan noin yleisesti sanon että asiaa olet puhunut. Nuo alkupään kuvat ovat aika kalpea aavistus siitä, mihin kykenen tänä päivänä. Nuo pari viimeistä kuvaa ovat vasta alkua.
Tuolle kommentillesi Glorfindelin nuudelihiuksista repesin täysin. Minä lupaan tässä ja nyt, etten enää tee hänelle sellaisia. Tuo tyyli oli pikemminkin sellainen kokeilu.
Ja pikku vinkkinä: minulla on myös kuvatopic tuolla K-18 osastolla. Mutta ehkä niitäkään ei kannata silmitellä silloin kun äiti on kurkkimassa selän takana.

zilah
//Edit: huomasin muuten, että olit erehtynyt yhden henkilön nimestä.
Tämä heppuli ei suinkaan ole haltia Lindir, vaan Vala Manwë. Kuva on ihan ensimmäisiä tekeleitäni ja menee uusintaan jossakin vaikeessa. Kunhan vain saisin inspiraation...