Kirjoittaja Aihe: Off-topic #2  (Luettu 1085212 kertaa)

Poissa Fiorella

• viilee tyyppi
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2355 : 20-08-2026, 08:35:41 »
Pistetäänpä vähän hyvää mieltä väliin.

Sekä Lauren että Celeste julkaisivat tämän hääpäivän kunniaksi kesällä. Siinä heidän pikku perheensä.  :-* Kaikki onnellisina yhdessä.

Poissa Lizlego

• Hölmö
  • värkkääjä
  • Häh?
« Vastaus #2356 : 20-08-2026, 09:08:25 »
Mua silti vähän hävettää tuo noiden blondimeininki drinksuineen ja tisseineen, mutta ei sitä ilmeisesti rikkailla ihmisillä ole elämässään muuta kuin kauniit ulkoiset puitteet, oma kroppa ja alkoholi.  :P Lol onneksi olen köyhä.  ;D

//Kauden alku lähestyy ja odottelen ensimmäisiä juoruja kun Babcock on kohdellut pelaajiaan jotenkin epäkorrektisti. Kello käy. Pääseekö pitemmälle kuin viimeksi eli harjoituskauden alkuun? ::)

//Ja pakko vielä sanoa, että mieslätkänpelaajien kropat ei minusta ole erityisen komeaa katsottavaa vähäpukeisina. Leon varsinkin näyttää vähän kaljakerhon jäseneltä, mutta kovin ylpeinä ne silti aina itseään esittelee.  ;D ;D Tulee vain väkisinkin mieleen, että on se ehkä sittenkin se raha, mikä noita tyttöjeä noiden ympärillä kiinnostaa, eikä niiden komeus. Kukaan ei saa minua uskomaan, että ne olisi kiinnostuneet niiden aivoista.  ;D ;D
« Viimeksi muokattu: 20-08-2026, 09:14:05 kirjoittanut Lizlego »
"Dig the f**k in! Right now!"

-Connor McDavid

Poissa Fiorella

• viilee tyyppi
  • Hyvän tuulen kotisatama
« Vastaus #2357 : 20-08-2026, 16:51:37 »
//Ja pakko vielä sanoa, että mieslätkänpelaajien kropat ei minusta ole erityisen komeaa katsottavaa vähäpukeisina. Leon varsinkin näyttää vähän kaljakerhon jäseneltä, mutta kovin ylpeinä ne silti aina itseään esittelee.  ;D ;D Tulee vain väkisinkin mieleen, että on se ehkä sittenkin se raha, mikä noita tyttöjeä noiden ympärillä kiinnostaa, eikä niiden komeus. Kukaan ei saa minua uskomaan, että ne olisi kiinnostuneet niiden aivoista.  ;D ;D
Vaikea uskoa, ettei raha vaikuttaisi asiaan ratkaisevan paljon. Mutta kyllä Lauren tykkää myös Connorin ihanista rintakarvoista niin paljon, että kuka tietää, vaikka se olisi riittänyt ilman rahaakin. ;D Ja Celeste samoin on aina niin rakastuneen näköinen, vaikka Leon huitelee ties missä edellä omilla teillään, kun jossain kuljetaan yhdessä. (Toki Celeste on näyttelijä, niin osaa se filmatakin jos on tarpeen. ;) )

Mua silti vähän hävettää tuo noiden blondimeininki drinksuineen ja tisseineen, mutta ei sitä ilmeisesti rikkailla ihmisillä ole elämässään muuta kuin kauniit ulkoiset puitteet, oma kroppa ja alkoholi.  :P Lol onneksi olen köyhä.  ;D
Tässä suhteessa voi kyllä todeta olevansa mieluummin köyhä. Tai jos olisin rikas, niin varmaan olisin noiden tuon tapaisten ihmisten mielestä joku kummajainen, kun ei se elämäntapa kiinnostaisi.