Mä otan adminoikeudet vastaan ainoastaan sillä ehdolla, että oon ainoastaan tekninen admin eli siis sähellän taustalla painelemassa nappeja
komennuksen mukaan. Voidaanhan me muuttaa Fifin "hallintoa" silleensä, että modet on ne jotka ylintä valtaa pitää (joo joo, siis käyttäjät, mut modet on kuitenkin paimentamassa
) ja admin on sit se joka painaa nappia teknisesti, mut ei mee tekemään sitä muuten. Tässä tapauksessa ne nimitiedot sun muut pysyis mun vallassa ja mun vastuulla, kun arkun tilakin on mun vastuulla, mut mitään muuta hallintovaltaa en käyttäis. Sen kummempaa siis kuin kukaan muukaan käyttäjä.
Tosin mä voisin viel vaatia että sä, Liz, jäisit kans tekniseksi osapuoleksi koska sit voitais kämmäillä ja hävittää foorumi iloisesti yhdessä
Äh.
// Tosin oon edelleenkin mieluummin sellaisen asian kannalla, että luodaan ihan uusi titteli mulle, joku vaikka "kurppa" ja rajoitetaan adminien oikeutta hallintopaneelissa, jolloin vastuu asioista menee niin kuin ennenkin, mut kukaan ei pääse tuhoamaan liian pahasti paikkoja
/// Tarkoitin siis kurppailulla sitä, että voin ottaa vastuun arkun tilasta, mutta että foorumilla on sitten ihan oma hallintonsa. Jos se on teknisesti mahdollista, sitä en ees tiedä.