Joo siis toi "Eteläpuisto" eli vaan Espan puisto on ainakin mun mielestä aivan vitun jäätävän hirveä paikka. Se on täynnä ihmisiä ja lokkeja, koko ajan joku pullojen keräilijä keskeyttää, ja se on minusta kaikkea muuta kuin viihtyisä, koska se on keskellä keskustaa. Autoja kulkee puiston molemmin puolin ja paljon porukkaa on vaan läpikulkumatkalla. Sinne on ihan jees mennä istumaan about tunniksi syömään jäätelöt tai juomaan yhdet siiderit, mutta muuten minä en siitä paikasta juurikaan välitä. Toisaalta monet muut tykkää ko. mestasta, joten...
Kaisaniemen puisto ei saa multa sen kummoisempia pisteitä, se on yleinen läpikulkureitti ja junat tosiaan menee siitä ihan vierestä. Lisäksi Kaisaniemen puiston viihtyisyydestä kertoo ehkä jotain jo sekin, että se on yöllisten raiskausten luvattu maa. Päivisin ihan jees, jos tykkää kaupunkipuistoista.
Öö, sori mun nihkeily, itse vaan vihaan kesäistä kaupunkia niin antaumuksella, että huh. Kuumaa ja tunkkaista ja pölyistä. Toisaalta en välitä kesästä ylipäätään juurikaan. Jos mennään noihin city-puistikoihin, niin oon kyllä menossa mukana, mutta ehdotan kyllä silti jotain rauhallisempaa paikkaa, niin on mukavampi istua ja jutellla. Ymmärrän kyllä myös rahapuolen merkityksen, kun sekä Suomenlinnaan että Seurasaareen pitäisi mennä julkisella liikenteellä, mikä sitten tietysti maksaa molempiin suuntiin.