Kirjoittaja Aihe: Yleinen keskustelu moderaattoreista ja admineista.  (Luettu 6709 kertaa)

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1097
  • Kemiat kohtaa
Vs: Yleinen keskustelu moderaattoreista ja admineista.
« Vastaus #15 : 20-08-2012, 19:10:29 »
//Miks me käydään adminkeskustelua modepuolella?  ::)
Niin muuten, tämän keskustelun loppupään vois kyllä ainakin mun mielestä siirtää admin-puolelle. Nythän käy muuten niin, että admin-keskusteluun halukkaat osallistujat ei löydä tätä täältä mode-asiain puolelta. Sinänsä en offaamista vastusta, mutta jos asiaa puhutaan, niin kyllähän se on oleellista, että asiain ja päätösten taustat löytyy oikeista osoitteista.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Yleinen keskustelu moderaattoreista ja admineista.
« Vastaus #16 : 20-08-2012, 19:29:31 »
Ei adminpuolelle vaan vaalien yleiselle puolelle, sinne yläosastolle, koska siellähän voidaan käydä just nämä keskustelut mitkä ei liity tiettyihin vaaleihin ajankohtaisina vaan vaaleihin ja niihin osallistumiseen yleensä. :P Ja sitä paitsi tässä keskustelussa ei ole puhuttu pelkästään admineista vaan myös modeista, niin olisi väärin, jos tämä siirrettäisiin pelkälle adminpuolelle ja ongelma siitä, mille puolelle siirretään, katoaa sillä että siirretään sinne missä voi puhua molemmista. Näin mun sumealla logiikalla. Se, jonka logiikka on vähemmän sumeaa, voi tietenkin olla eri mieltä.  ;D Se, joka on mielestään hyvällä logiikalla, suorittakoon myös siirtämisen sinne minne tämä kuuluu.
« Viimeksi muokattu: 20-08-2012, 19:34:15 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1097
  • Kemiat kohtaa
Vs: Yleinen keskustelu moderaattoreista ja admineista.
« Vastaus #17 : 20-08-2012, 20:23:55 »
Kyllä sun logiikka, Liz, on tässä hyvä ja aukoton. :D Siirtäisin tämän heti itse, mutta oon nyt netissä kännykällä, eikä tällä onnistu juuri mikään.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Yleinen keskustelu moderaattoreista ja admineista.
« Vastaus #18 : 28-02-2013, 20:22:39 »
Milloin saa alkaa puhua seuraavista vaaleista? ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Yleinen keskustelu moderaattoreista ja admineista.
« Vastaus #19 : 28-02-2013, 21:18:18 »
Ääh, taasko. Missä saa äänestää ylläpidon pidemmästä kaudesta?
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Yleinen keskustelu moderaattoreista ja admineista.
« Vastaus #20 : 28-02-2013, 21:51:53 »
Ääh, taasko. Missä saa äänestää ylläpidon pidemmästä kaudesta?

Varmaan tällä samalla osastolla (tai siis mun puolesta missä tahansa). Ei muuta kuin pykäät äänestyksen pystyyn.  ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Yleinen keskustelu moderaattoreista ja admineista.
« Vastaus #21 : 01-03-2013, 11:27:54 »
Eiku niin, eikös tästä äänestettykin sillon viimeksi x) No joo, kaipa sitä vois uudet vaalit pistää pystyyn, eihän mun kuitenkaan tarvi kuin äänestää, ehkä mä nappia jaksan aina painaa ;D

(hyi)
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Yleinen keskustelu moderaattoreista ja admineista.
« Vastaus #22 : 01-03-2013, 13:06:11 »
No viime äänestyksestä on kuitenkin jo paljon aikaa ja ihmiset vaihtuu ja muuttaa mieltään.  ;D