Minun täytyy valitettavasti jättää tämä väliin. Olen muutenkin aika ideaköyhä kirjoittaja ollut aina, ja tuntuu ihan mahdottomalta saada aikaiseksi 10 ficciä ylipäätään millään parituksilla vaikka ne vaihtuisivatkin, ja vieläpä sillä samalla. Edes viisi ei onnistuisi. Sitä paitsi en osaa sanoa, mikä se minun OTP olisi nykyään. Sirius/Remus vai sittenkin Severus/Remus? Vai jokin muu?
En minäkään usko, että tulisi kymmentä ficciä samalla parilla, mutta kuulosti aika hyvältä idealta se kolmosvaihtoehto; kirjoittaa 3-5 ficciä eri fandomeista kunkin fandomin lempiparilla!
Kokeiletko sinäkin sitä? Kolme ei ainakaan kovin paha tavoite ole?
Hmm, mulla ei oikeastaan ole ihan ehdottomia lempiparituksia juuri ollenkaan, ja suhtaudun koko OTP-juttuun vähän nuivasti, koska siitä tulee mieleen se ilmiö, kun Matti/Seppo-ficciin käydään kommentoimassa että "hyi, huono paritus, Seppo kuuluu Pertille".
No, pitää vain ajatella, että nuo parituksista nillittävät ovat väärässä ja itse on oikeassa. Jokaisellahan saa olla ihan oma OTP, ja kenenkään muun ei ole pakko lukea, jos on eri mieltä.
Onko ikinä ollut sellaista haastetta, jossa valitaan hahmo ja kirjoitetaan kymmenen ficciä, joissa se paritetaan jokaisessa eri tyypille?
Sellainen olisi hyvä vastaisku liian herkästi "Mutta kun tuo kuuluu vain tälle" -kiukuttelulle.
Lisäpisteitä saisi, kun on mukana vielä kaikki mahdollinen; slash, femme, het, jne mikä tahansa muu?
(Ja siis todellakin olen sitä mieltä, että itse saa tietysti tykätä juuri yhdestä ja tietystä, mutta ei estää toisia tykkäämästä jostakin ihan muusta.
)