Luultavasti enemmistö hyväksyisi ihan minkä hyvänsä päätöksen ihan sillä, että niille käy, kun joku muu ajattelee niiden puolesta. Vasta siinä kohtaa kun ne itse joutuu jotenkin saman koneiston tai säännön uhreiksi ja kokee ne yhtäkkiä vääriksi, ne kääntyy sitä vastaan, mutta etukäteen ne ei ajattele, että siitä voisi koskaan olla heille itselleen mitään haittaa, koska he ovat fiksumpia kuin nämä lapselliset ihmiset, jotka tekevät jotain lapsellista.
//Tärkeiden ja järkevien päätöstenkin läpisaaminen saattaa viedä vuosia kuten esimerkiksi noiden ikärajojen, koska muutosvastarinta on niin suurta, mutta sitten tällaiset tempaukset saa nopean hyväksynnän, koska voidaan tuntea kollektiivistä paheksuntaa muutamia ihmisiä kohtaan.
//LOL mä en tajunnutkaan, että noissa säännöissä lukee nyt niin, että yleisestä perseilystä voi saada bannit. Siis se ei edes määrittele sitä niin, että sen pitäisi rajoittua Finiin tai mihinkään, missä edes Fini mainitaan vaan että jos joku perseilee jossain ja toinen saa selville, että hei se on Finissäkin tai tuntee sen, niin adminit voi antaa bannit, vaikkei se liittyisi mitenkään Finiin. Kai tuohon nyt sitten tasapuolisuuden nimissä voidaan liittää myös reaalielämä ja se, että Finin ylläpitäjiltä on kielletty esiintymästä esimerkiksi julkisilla paikoilla humalassa, koska sehän nyt vasta negatiivista kuvaa antaakin foorumista, jolla on paljon alaikäisiä. Tai siis tarkemmin ottaen, koska eihän tämä koske pelkästään ylläpitoa vaan kaikkia finiläisiä, niin kaikkia finiläisiä voidaan kieltää esiintymästä ihmisten ilmoilla humalassa, ainakin kieltää heitä mainitsemasta Finin foorumin nimeä Finin ulkopuolisille tai ulkopuolisten mahdollisesti kuullen humalassa, koska siitähän se maine vasta kärsiikin, että siellä käy myös örvelöitä kun siellä on myös lapsia.
Ja lisäksi on tarkoin vahdittava tietysti sitä, että mitä nämä ihmiset itse foorumilla sanovat. Tosin näyttää siltä että Finille on tärkeämpää se, mitä sanovat foorumin ulkopuolella, ettei vaan ihmisille tule väärää kuvaa finiläisistä. Onko finiläiset siis joku homogeeninen käsite? No ei sinne sitten kyllä varmasti mitkään känniörvelöt kuitenkaan mahdu.