Kirjoittaja Aihe: Off-topic  (Luettu 172070 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #1035 : 31-01-2012, 21:06:11 »
Joo, sama juttu ja tuntu tulee vastaan tosiaan myös Ron/Hermione-parituksessa ja myös Harry/Ginny-parituksessa ja samasta syystä. Enemmän mulla on ongelmia jännitteissä, kun itse kirjoitan. Mä tarvitsen niitä ja mun on kauhean vaikea saada henkilöiden välille jännitettä, jos ei se tule jotenkin niistä itsestään. Ja sitten kun se tulee jostain syystä niistä hahmoista itsestään, se on aivan kauheaa kidutusta, koska hahmojen keskinäinen jännite tulee mun pään läpi, hallitsee mua ja häiritsee vakvasti kirjoittamista. ;D Mä en kyllä koskaan enää kirjoita rakastumisesta. ;D
« Viimeksi muokattu: 31-01-2012, 21:10:46 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 580
  • Rakkautta vain
Vs: Off-topic
« Vastaus #1036 : 01-02-2012, 22:05:48 »
Beelsebutt, kiitos hienosta videosta. Komean kuuloista laulua ja lopun sateenvarjot kruunasivat koko jutun!  :D

Mulle kelpaisi ehkä kaikista parhaiten Severus. Siinä olisi haastetta, eikä elämä kävisi ikäväksi, mutta Remuksen kanssa voisi olla huomattavasti helpompaa elää, joten ehkä Remppa kuitenkin olisi parempi vaihtoehto näistä kahdesta. Harrykin kävisi, ellei olisi liikaa ikäeroa. Nagini oli kyllä paras veto! ;D

Lavande, sukurutsassa on kyllä mun mielestä ficcimaailmassa aika paljonkin hohtoa... ;D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #1037 : 02-02-2012, 23:54:14 »
Pieni punainen läiskä nenänpäässäni todistaa vääjäämättömästi sitä, että vuosittainen nenänpalelluttaminen on sitten tapahtunut. ;D

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Off-topic
« Vastaus #1038 : 03-02-2012, 10:07:48 »
^Petteri Punakuono, oli poro nimeltään... No ei nyt.
Mäkin oon palelluttanut laikkuja naamassa jo monta vuotta sitten. Riittää nyt kun menee pihalle niin kas vain, ne alkaa helottaa. Odottelenkin tässä kevättä.

Pahatar, no hyi sua!  :D

Poissa phoenike

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 151
Vs: Off-topic
« Vastaus #1039 : 03-02-2012, 14:44:34 »
Tuosta hyvien ficcien löytämisen vaikeudesta, että itse olen kyllä löytänyt ficcejä, jotka ovat ihan julkaisukelpoista kamaa. Mutta se niitten suosikkien löytäminen massan seasta on kyllä vaikeaa. Aika paljon tutkistelen hyvien kirjoittajien suosikkilistoja ja sieltä valikoin sellaisia mitkä vaikuttaa kokeilemisen arvoiselta. Luen käytännössä vain noita englanninkielisiä, koska suomeksi kukaan ei kirjoita fandomeista jotka mua kiinnostaa (Dragon Age, Mass Effect, Star Trek 2009 ja Sherlock lähinnä toistaiseksi).

Jos löydän uuden fandomin, menen TV Tropesiin ja katson sieltä suosituksia: http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/HomePage Joskus suosittelijoiden maku on kyllä ihan erilainen kuin omani, mutta tavallisesti tuolta pääsee edes alkuun...

Suomenkielisiä ficcejä oon lukenut aika vähän, muistan erityisellä lämmöllä yhtä lyhyttä Asscreed-tarinaa joka oli todella hyvä... Esteenä toimii aika tehokkaasti se, että suurinta osaa ficcaajista tuntuu kiinnostavan lähinnä Harry Potter, joka itselleni on aika yhdentekevä.

Niin ja terve vaan kaikille, en ole täällä kauheasti viime aikoina pyörinyt... Täällä oli jossain välissä aika hiljaista ja sitten koko foorumi vaan pääsi unohtumaan.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #1040 : 03-02-2012, 18:33:00 »
Sherlock

...

Suomenkielisiä ficcejä oon lukenut aika vähän, muistan erityisellä lämmöllä yhtä lyhyttä Asscreed-tarinaa joka oli todella hyvä... Esteenä toimii aika tehokkaasti se, että suurinta osaa ficcaajista tuntuu kiinnostavan lähinnä Harry Potter, joka itselleni on aika yhdentekevä.

Finissä ainakin BBC:n Sherlokkia eli kai sitä uutta sarjaa kirjoitetaan ja jo FiFistäkin löytyy noin yleisesti Sherlokkia ficeistä! Ainakin sulolla ja zilahilla on, varmasti muillakin! :D

Ja Asscreediä kirjoittaa yks tyyppi Finistä, mutta ei se Finiin kuulemma niitä ficcejään postaa. En tiä mihin, voin kysellä.
Fifi-ficitLJAO3

Poissa phoenike

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 151
Vs: Off-topic
« Vastaus #1041 : 03-02-2012, 19:33:44 »
Finissä ainakin BBC:n Sherlokkia eli kai sitä uutta sarjaa kirjoitetaan ja jo FiFistäkin löytyy noin yleisesti Sherlokkia ficeistä! Ainakin sulolla ja zilahilla on, varmasti muillakin! :D

Ooh, onko? Pitää yrittää muistaa etsiä... (Se uus sarja juurikin on mulla nyt kierroksessa, tiesin että zilah on kirjottanut ficcejä siitä klassikommasta versiosta...)
« Viimeksi muokattu: 03-02-2012, 19:36:02 kirjoittanut phoenike »

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 580
  • Rakkautta vain
Vs: Off-topic
« Vastaus #1042 : 12-02-2012, 20:10:42 »
Ei ole iloa liikaa tässä matoisessa maailmassa, mutta onneksi on Putous!  :D

En edes muista, milloin olisin nauranut mitään ohjelmaa katsoessani niin paljon kuin viime viikkojen lauantai-iltoina, ja eilen oli taas ihan hervotonta. Usko Eevertti Luttinen Sorvankylästä on todellinen lahja Suomen kansalle! ;D Indiana Jones ja kanaalin arvoitus! Puhumattakaan niistä rusoposkisista inkkareista... Jani-Petterille yo-kirjoitusten jälkeen älliä ja kukkia!

Oli ihana revetä kunnolla pitkästä aikaa! ;D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #1043 : 12-02-2012, 22:42:11 »
Jo pelkästään Putouksen takia mua harmittaa kun mun telkkari ei näy ja kun en nyt tiedä sitten onko vika digiboksissani vai muualla niin en oikein viitsi lähteä ostamaan uutta digiboksiakaan. Pitäisi saada joku kaveri, jolla on toimiva digiboksi, käymään ja testata että toimiiko se täällä. No netistähän noi kyllä löytää, mutta olisi kiva nähdä silloin kun ne tulee eikä jälkijunassa. Munansaannokset ja kaikki kaksimielisyydet on aina kivoja, tosin multa menee ne ohi, koska olen hidas kääntämään niitä.  ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1070
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic
« Vastaus #1044 : 13-02-2012, 22:22:43 »
Liz, nehän näkee netistäkin? Ja ihan virallisesti ja laillisesti, jos olen oikein ymmärtänyt.

http://www.katsomo.fi/

Minut on opetettu pienestä pitäen näppäräksi kaksimielisyyksien tulkitsijaksi, kiitos isälle jonka mielestä sananmuunnokset olivat hauskoja jo silloin aikoinaan. ;) Ei se tosin meille niitä ihan tuhmimpia versioita tainnut kertoa. Nyt noita tuollaisia Putouksia ja muita on kiva katsoa perheen kanssa ja hekotella yhdessä sananmuunnoksille.  ::)

Aika monta sananmuunnosta noistakin Putouksessa mainituista on ollut vanhastaan tuttuja, mutta Indiana Jones ja kanaalin arvoitus sai kyllä repeämään ihan vilpittömästi, sitä en muista ennen kuulleeni.  :D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #1045 : 14-02-2012, 00:38:32 »
Näkee joo, niinhän mä sanoinkin, mutta mä tykkäisin katsoa ihan oikeaa töllöäkin ja katsoa ne oikeaan aikaan. Katsomosta kaiken näkee viiveellä.  ;D

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Off-topic
« Vastaus #1046 : 14-02-2012, 10:53:48 »
Onko putous muuttunut hauskaksi? Seurasin pari jaksoa viime vuonna ja useamman sitä edellisenä, mutta ei kyllä naurattanut.  ???


Vika voi tietenkin olla huumorintajussa. Sisarukseni tuntuvat pitävän sarjaa huippuhauskana :D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1070
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic
« Vastaus #1047 : 14-02-2012, 17:51:15 »
Tiedä häntä, Lavande. Luulen että se on osittain huumorintajukysymyskin. Minuakaan eivät aiempien vuosien Putouksen hahmot kiinnostaneet sitten yhtään (tai no, se Mikko Zetterberg viime vuonna oli hellyttävä, muttei sekään niin varsinaisesti hauska ollut) ja nytkin lähinnä nuo muutamat. Melkein hävettää myöntää, että pöljät ja mauttomatkin sananmuunnokset sopivasti esitettyinä saavat oikeasti nauramaan ihan vilpittömän huvittuneena. ;)

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Off-topic
« Vastaus #1048 : 04-03-2012, 11:58:22 »
Täällä ei kukaan puhu mitään... Kenties siis aika on koittanut vallankumoukselleni! Oon aina kaivannut foorumia yksinpuhumiselleni!

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #1049 : 04-03-2012, 16:46:26 »
Mä voin tulla puhumaan sun kanssa. En jaksa ajatella mitään siitä, mitä pitäisi oikeasti tehdä.