Tein tänään projektipalaverin jälkeen ex tempore -teon ja menin leffaan, kun oli ilmaislippu ja satuin kerran keskustassa jo olemaan. Enpä viitsinyt sitten alkaa kenellekään soittelemaan, että ovatko vapaana. Olisi kyllä vielä pari ilmaislippua tai siis joululahjalippua, jotka löytyivät kassistani unohdettuina. Toisaalta kyseessä oli leffa, johon en olisi ketä tahansa alkanut mukaan ottamaan enkä tiedä, ketä tuo olisi kiinnostunut, mutta minä olin juuri sopivalla mielellä tuohon. Kaikista pahinta olisi, että olisi ottanut mukaan jonkun sellaisen, joka olisi ikävystynyt kuoliaaksi ja kiemurrellut tuolillaan.
Kävin katsomassa Lukijan ja naureskelin leffan aikana, että joo tämä on K-15 seksin takia! Näytettiin peräti kokonaisen alastoman nuoren miehen vartalo ja vähän uuh aah -meininkiä!
Okei, taisi ikärajaa nostaa myös se, että kyseessä oli alaikäisen, 15v., pojan suhde aikuiseen naiseen, ainakin osittain. En spoilaa enempää.
Kyllä mä vaan taidan silti jopa tätä nykyä mennä mieluummin katsomaan leffaa, joka on K-15 seksin ja alastoman pinnan takia kuin väkivallan takia, koska siinä missä K-15 leffassa näytetään siis herran jumala alaston ihmisvartalo ja vähän jyystöä ja vartalon pesemistä niin K-15 väkivaltaleffassa katkotaan sormia tai puhkotaan silmiä tai jotain yhtä viehättävää. Anteeksi, oli pakko avautua aiheesta. Ja lopuksi vielä satunnainen huomio: Ralph Fiennes on aina hyvä omituisissa osissa, mutta Kate Winslet ruletti. Paljon mahdollista, että kyseessä on yksi niistä elokuvista, joita en jaksa katsoa uudestaan pieneltä ruudulta.