Kirjoittaja Aihe: Off-topic  (Luettu 172040 kertaa)

Poissa toyhto

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 105
    • LJ
Vs: Off-topic
« Vastaus #165 : 03-04-2009, 08:08:47 »
Lainaus
Missä oikein olit viime vuonna, kun hirveä Heath Ledger/Jokeri -hypetys oli päällä?

Omassa kuplassani, otaksun  ;D Okei, monta Batman-leffaa ja perustuvat sarjakuvaan, rekisteröidään tieto päähän... Kyllä mä olen noista kuullut, mutta en kai sitten ole vain vaivautunut ottamaan kunnolla selvää. Asia on vaan jotenkin mennyt tajunnan läpi ja karannut saman tien :D
Imagine what you would do if you knew you couldn't fail.

ficci-arkisto | avatar

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #166 : 03-04-2009, 08:33:00 »
Mä tykkään enemmän siitä 60-luvun sarjasta.  ;D En tykännyt yhtään niistä Tim Burtonin Batman-leffoista sen vuoksi, kun ne olivat niin synkkiä verrattuna siihen ihkuun sarjaan.  :P

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #167 : 03-04-2009, 10:22:04 »
Onneksi olkoon, Liz! ;D


Mä kirjotin yhteen kyssäriin melkeen konseptillisen, toiseen ympäripyöreää ehkä A4 verran ja kolmanteen en vastannut ollenkaan. Tuskin menee läpi :(
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #168 : 03-04-2009, 10:30:19 »
 :'( Ikävä kuulla. Mulla kävi varmaan noin eilisiltaisessa tentissäni ja vähän otti päähän, koska osasin asian mielessäni, mutta mä en osannut selittää sitä paperille. Sitten piirsin jotain epämääräistä, mutta en osaa myöskään piirtää. Nyyh! ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #169 : 03-04-2009, 11:13:48 »
 :D :D :D

No mä en kylläkään ees tiennyt mistään mitään, mennyt tää viikko ihan muussa kuin lukemisessa  ::)
Fifi-ficitLJAO3

Sarelon

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #170 : 03-04-2009, 11:22:21 »
No lol, mulla oli tänään kirkkohistorian koe, johon olin lukenut koealueen tasan kerran aloittaen eilen yhdeksältä illalla (istuen samaan aikaan koneella, kirjoittaen The Originaalia, mesettäen Piccan kanssa ja betaten yhden sen fikin kun nyt siinä olin, ei ihme että kesti yhteen asti), ja kirjoitin neljä ja puoli sivua. Olisin mä tiennyt varmaan vielä vähän enemmänkin Lutherin uskonpuhdistuksesta, mutta mua laiskotti ja käsi väsyi.

Whee, ei enää ikinä uskontoa!

Mun ja Piccan mesekeskustelu poiki niin loistavan vitsin.

Sarelon: "Mun kone temppuilee kanssa, se ei joskus halua mennä nukkumaan. Ehkä sillä on uhmaikä, sillä on ikää jo muutama vuosi."
Picca: "Minulla on vasta vähän päälle vuoden vanha."
Sarelon: "Valvottaako se sua öisin?"
Picca: "Joo :D"

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #171 : 03-04-2009, 11:25:57 »
Sarelon: "Mun kone temppuilee kanssa, se ei joskus halua mennä nukkumaan. Ehkä sillä on uhmaikä, sillä on ikää jo muutama vuosi."
Picca: "Minulla on vasta vähän päälle vuoden vanha."
Sarelon: "Valvottaako se sua öisin?"
Picca: "Joo :D"
*nauranut jo minuutin*  ;D ;D ;D ;D ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Palladium

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 29
  • chauve-souris
Vs: Off-topic
« Vastaus #172 : 03-04-2009, 12:49:27 »
Minun kone käyttäytyy kuin nainen. Ja lisäksi havaitsin, että mun virustorjunta on muuttunut saksankieliseksi. :P Sanotaan, että teknologia helpottaa elämää... Entpacken nacht!
"Too toxic, too stabby, too fruity..."

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #173 : 03-04-2009, 15:29:13 »
Minun koneeni käyttäytyy niin kuin minä ja on hidas!  ;D Mun tekee mieli mennä Finiin laittamaan jotain kivaa viestiä sille ihanalle ihmiselle, joka nosti yhden ficin etusivulle. Tai mennä laittamaan viestiä modeille, että voisivat poistaa ne ficit.  :P

Poissa Palladium

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 29
  • chauve-souris
Vs: Off-topic
« Vastaus #174 : 04-04-2009, 18:17:17 »
En osaa kirjoittaa fluffia. >:(
"Too toxic, too stabby, too fruity..."

Poissa Carlotina

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 10
  • Drove me out of my mind
Vs: Off-topic
« Vastaus #175 : 04-04-2009, 19:55:25 »
En osaa kirjoittaa mitään. En osaa edes lukea. Snif. Musta ei taidakaan tulla opea. Kamala paniikki yliopiston pääsykokeiden kanssa. Jo kolmas kerta, mutta nyt jännitää eniten. Eniten ahdistaa se, että kun on kahtena päivänä pääsykokeet, niin pitäisi majoitus jotenkin järjestää tai herätä aina pääsykoeaamuna neljältä ja ajaa Ouluun. Niin ei varmasti tule yhtään mitään.  >:( 
Elämä on epäreilua, ota purkka. -LG

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #176 : 04-04-2009, 22:03:20 »
Mua väsyttää.
Fifi-ficitLJAO3

Sarelon

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #177 : 04-04-2009, 22:27:20 »
Niin muakin. Ja hajottaa ankarasti, lähinnä oma saamattomuus (olen istunut koneella lähes koko sen ajan kun olen ollut kotona ja kuumentanut siten huoneeni saunaksi), mutta myös muut syyt. Vitun Adrian! Mä niin odotin sitä hetkeä, kun se tulisi mukaan The Originaaliin, ja kun se lopulta tulee, niin se jumittaa kirjoittamisen ihan täysin, koska se saa Amyntan niin hermostuneeksi, ja saa mut sortumaan typeriin kliseisiin! Ja lisäksi Amynta on punastunut jo kuusi kertaa kolmentoista ja puolen sivun aikana...

Poissa Storithiana

  • Brittiteenlitkijä
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 60
    • Give me a sign, I wanna believe
Vs: Off-topic
« Vastaus #178 : 05-04-2009, 13:39:55 »
Mä olen kauhea foorumiaddikti. Jumitan nyt täällä ja yhdellä toisella foorumilla, vaikka tulin alunperin koneelle vain sen takia, että etsisin tietoa enkun esitelmään Walt Disneystä.
My heart is yours to fill or burst,
to break or bury,
or wear as jewellery,
which ever you prefer


ex-humph

Sarelon

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #179 : 05-04-2009, 20:25:08 »
Excel on per-sees-tä. Mitä ihmettä se hommaa kaksinkertaistaessaan arvot kuvaajaa piirtäessään? Luuleeko se, että mä haluan väärän tuloksen? Eikä se tahtonut ensin printata sitten millään.

//Ah, ja nyt se sekoilee vielä enemmän: printissä olevat luvut ovat erilaiset kuin dokumentissa. WTF?!
« Viimeksi muokattu: 05-04-2009, 20:26:51 kirjoittanut Sarelon »