Kirjoittaja Aihe: Off-topic  (Luettu 171929 kertaa)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #720 : 27-04-2010, 00:28:42 »
Perhanan Buttis! Vihjailetkos, että minä sitten etsin niitä kuolauskohteita aktiivisesti? täähän kuulostaa ihan siltä, kuin olisin joku addiktoitunut fanityttö.

Ja vaikka olisinkin, en sitä ainakaan myönnä... :D

Ihan tosissaan, ne kuolauskohteet putoilevat eteen, vaikken edes haluaisi. Tämä uusinkin, Jeremy Brett. No tokihan minä aina olen sitä sarjaa fanittanut ja erityisesti Jeremya, mutta tuo Penber innoitti minut etsimään mielenkiintoisempaa, lue: slash-materiaalia Youtubesta ja ficcimaailmasta. Sillä tiellä olen, pahus soikoon!

Ja on se muuten kumma, että vaikka Jeremy oli Sherlockia esittäessään viisissäkymmenissä, niin on se silti perhanan seksikäs mies. Siinä moni nuorempi kalpenee viehätysvoimassa ihan kokonaan.




zilah

Poissa Penber

  • Pieni sieni sateella
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 26
Vs: Off-topic
« Vastaus #721 : 27-04-2010, 10:24:59 »
Jeremy Brett <3 Mä sitä intoilin vasta kans, kun katoin to tai pe lapsvahtina ollessani telkasta Sherlock Holmes -jakson <3 <3 On se vaan niin ihku :D

Ei ihku. Ei ikinä ihku! : D Se tarkottaa jotai hevosen sukuelimissä olevaa paisetta tai mätää tai jotai. Hrr.


Mutta kyllä. Jeremy Brett on ihana :3. Tänääki aamulla piti taas Holmesia katsoa, vaikka tonki jakson oon nähny, mitä sata kertaa?.. Ihan mahtava!

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #722 : 27-04-2010, 12:45:37 »
Niinpä. Minä olin kanssa töllön ääressä kuin nakutettu, ja illalla uudestaan.  :D

Ja tänä iltana tulee uusintana Vetovoiman lait, joka on kyllä muuten tylsä leffa, mutta siinä on ihanainen Michael Sheen. Hän luvalla sanoen varastaa koko shown.

zilah

Poissa Penber

  • Pieni sieni sateella
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 26
Vs: Off-topic
« Vastaus #723 : 27-04-2010, 12:47:37 »
Jepa jee : D. Telkkarin ääreen vaikka mikä olis. Vaik toisaalta mun digiboksi sano tänää ittensä irti :<. Pitää kattoo, et mikä sen ongelma on.

Vetovoiman lait? Ketäs siinä onkaa? Joku Pierce vatever, no se yks Bondin näyttelijä kuitenki. Hyi.

Vois asentaa tänää uuden Sims kakkosen lisäosan. Ostin sen eile kirppikseltä viidellä eurolla!.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #724 : 27-04-2010, 13:27:44 »
Se on nimenomaan ihQ ;D

zilah, joo, kyllä mä sun perässä laahaan ihan selvästi, älä ota sitä pahasti :D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Penber

  • Pieni sieni sateella
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 26
Vs: Off-topic
« Vastaus #725 : 27-04-2010, 13:32:53 »
Nii mut ihQ ja ihku on kaks eri asiaa! ; D

Ei että voi olla tylsää.

Lainaus
mutta tuo Penber innoitti minut etsimään mielenkiintoisempaa, lue: slash-materiaalia Youtubesta ja ficcimaailmasta. Sillä tiellä olen, pahus soikoon!

Oho! : D

Lainaus
Ja on se muuten kumma, että vaikka Jeremy oli Sherlockia esittäessään viisissäkymmenissä, niin on se silti perhanan seksikäs mies. Siinä moni nuorempi kalpenee viehätysvoimassa ihan kokonaan.

Viiskymppinen alussa ja viimosissa jaksoissa kuuskymppinen. Murf. Mut viimeset jaksot on kauheita ku näkee miten sairas Brett oli ):
« Viimeksi muokattu: 27-04-2010, 13:35:06 kirjoittanut Penber »

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #726 : 27-04-2010, 13:38:19 »
Pierce Brosnan ja Julianne Moore ovat päärooleissa, ja kertakaikkisen tylsiä ja mitäänsanomattomia. Michael ehtii olla leffassa n. kymmenisen minuuttia, ja sinä aikana lyö laudalta kaikki muut. 

Joo, Buttis en ota pahasti, mutta alkaa tuntua yksinäiseltä, kun kukaan muu ei tunnu sekoavan tällä tavalla kuin minä... ::)

Ja olet oikeassa tuossa, Penber. Jeremy kuoli aivan liian nuorena, todellinen harmi ja menetys se oli.  Ja arvatkaas, minkä makupalan löysin Youtubesta? Olin luvalla sanoen ällikällä lyöty kun katsoin ja etenkin kuuntelin. Mieshän kaiken muun lisäksi lauloi kuin taivaan enkeli! <3

http://www.youtube.com/watch?v=xrMBdQm9P10


zilah

Poissa Penber

  • Pieni sieni sateella
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 26
Vs: Off-topic
« Vastaus #727 : 27-04-2010, 13:53:58 »
Juu, Brettillähän oli upea ääni jo kuulemma lapsesta lähtien. Ja joku sydänvikakin, että ei sen puoleen minkään maailman tervein kaveri /:

Mun piti joskus yläasteella pitää esitelmä Brettistä, mut en sit kehdannukaa ryhmäpaineen takia. Kyllä nyt kaduttaa ja harmittaa. Vitun kusipää luokkalaiset!


/ Huoh! Tän siitä saa ku tietää jostain henkilöstä enemmä ku laki sallii! Aina ku joku sanooki Brettin nimen nii kaikki tieto hänestä ryöppyää mun yli.
« Viimeksi muokattu: 27-04-2010, 13:58:52 kirjoittanut Penber »

Poissa sulo

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 122
Vs: Off-topic
« Vastaus #728 : 27-04-2010, 21:45:12 »
Voe juukelin pyssyt teitä, Buttiksen pikkulintu ilmoittautuu! Tuli vietettyä kesä 2009 aika tiiviisti kuolaten Jeremy-sedän perään... mikä ääni, mikä ryhti, mikä maaninen tuijotus! Mies parhaassa iässä, jos minulta kysytään  ;D Syöpäänkös hän sitten kuoli vai mites se oli? Ja taisi bipokin olla.
Tarjolla oleva opintojakso: Pessimismin perusteet, 5 op.

Poissa Penber

  • Pieni sieni sateella
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 26
Vs: Off-topic
« Vastaus #729 : 27-04-2010, 21:50:54 »
Sydänkohtaukseen ja oli bipo joo.

Groog. Meikä on lovettanu Brettiä jo vuodesta.. Oh mai kaad. En ees muista. Olin yläasteella ainaki. Ehkä seiskalla.. Voi jösses. Siitäki on jotai sata vuotta. Ja Holmes/Watson oli mun eka slash-parituks ikinä! Wohoo.

Mii ei tajuu, mite mii on koko ajan nii väsyny .____. Ja vappuna pitäis jaksaa mennä bilettää jonneki. Nukahdan kuitenki sielläki.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #730 : 17-05-2010, 10:42:13 »
17.5. Kansainvälinen homofobian vastainen päivä



Maksamaton mainos :P

Jos sivusto on outo, käykää ihmeessä tutustumassa, te heterotkin! Ja Hesassa tänään klo 17 alkaen pääpostilla häppeninkiä... oi jospa voisin olla siellä muuu-kaa-naaa.... :E
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Joona

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 21
  • Like reflections on the page
Vs: Off-topic
« Vastaus #731 : 17-05-2010, 21:18:25 »
Damn, mua harmittaa vieläkin kun aattelin laittaa kouluun oikein hienon paian jossa olis lukenu isolla jotta IDAHO ja takana että onko sulla oikeus tai vaihtoehtosesti ihan vaan 1705, mutta perhana en kerinny sitä värkkäämään. Eikä mulla itse asiassa oo täällä sellasia värkkipaitojakaan, voi kettu. Ens vuonna sitten~

Mutta hyvää tätä päivää! Tän pitäis vaan olla joka päivä mutta joo. Hyvä päivä olla <3
Korkeammalle, kotiin

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #732 : 17-05-2010, 23:46:24 »
Mää tein (Nappelin suosiollisella avustuksella) bauttiarallaa kolme (ehkä neljä?) vuotta sitten (pinkin) paidan, jossa edessä toi mun avatar tosin vain mustalla kolmiolle ja valkoisella tekstillä, takana www.1705.fi. Harmi vaan kun paita on nyt tollanen revitty versio, sille tarttis tehdä jotain, että sitä kehtais julkisesti pitää :D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa sulo

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 122
Vs: Off-topic
« Vastaus #733 : 22-05-2010, 12:05:13 »
Nyt on vähän kummastunut olo: onkohan tämä ihan oikein?

Meinaan. Deodoranttiostoksilla kävin. Haksahdin uutuustuotteeseen ja ei tuo pahasti edes hyönteismyrkyltä haissut, joten ostin. Etsin siitä sisällyslistaa, ei osunut silmiin kaupassa ja vähän kummastelin. No, kotona se sitten löytyi: olivat perkeleet laittaneet sellaisen mainos- ja viivakoodilapun silleen sisällyksen päälle, ettei sitä irrottamatta voinut edes katsoa! Eikö kuluttajan kuitenkin pitäisi päästä tutustumaan siihen litaniaan ilman, että tuotteesta tulee jälleenmyyntikelvoton?  :o Sama jos olis jossain ruokatöpsässä vaan lappu päällä että helevetin hyvvää, osta, on mansikoitakin ja sitten sen lapun alta löytyisi kotona että perkele pähkinöitä, allerginen olen enkä syö.
Tarjolla oleva opintojakso: Pessimismin perusteet, 5 op.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #734 : 23-05-2010, 00:08:40 »
Kauppaan valitusta ja rahat takasin :E

Nosta helvetillinen älämölö, muista käyttää tota pähkinäallergikkovertausta <3
Fifi-ficitLJAO3