Kirjoittaja Aihe: Off-topic  (Luettu 171928 kertaa)

Poissa Kuolonsulka

  • Harvinaisen
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 92
    • Sielunsisarusten kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #705 : 27-02-2010, 17:52:12 »
Voihan paavi^^ *repeilee niiden pohdinnoille*

Minä olen tässä pikkuhiljaa käynyt läpi koneeni satoja tekstitiedostoja ja muutellut niitä ihme .wps muodosta .doc:iin. Samalla olen laitellut ropeihini niiden pelipäivämääriä, ja tajusin juuri, että olen pelannut yhtä pelkästään nc-seksi pitoista peliä vuoden 2008 lokakuusta asti ja siinä on 18 sivua... Ja pahinta on, että se on yhä kesken... Olisin elänyt ilman tätä oivallustakin... *grinh*
Naura, älä itke.
Ei Kuolema satu, se helpottaa.
Antaudu minulle, tiedä, että kuolet turvassa.
Älä ajattele hampaitani kaulallasi,
taivuta pääsi taaksepäin ja vedä viimeisen kerran henkeä.
Sulje silmäsi, et avaa niitä koskaan.

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 185
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Off-topic
« Vastaus #706 : 05-03-2010, 17:20:48 »
*lukee outo ilme kasvoillaan edellisiä viestejä*
Lievää hilpeyttä, lievää hilpeyttä. Tuota joo. Pitäis tässä tehdä monta asiaa, mutta kokeet ei juuri tänään kiinnosta. Vois korjailla vanhoja ficcejä.

Poissa Miaplacidus

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 41
Vs: Off-topic
« Vastaus #707 : 01-04-2010, 22:45:13 »
Kokeilin tänään ensimmäistä kertaa Zumba-tanssituntia, ja täytyy sanoa että se oli varsin hauskaa. Tosin mietin, että pääsenkö näillä lihaksilla huomenna sängystä ylös ;D Ja minulla muka on ihan kohtuullinen peruskunto...
Ihminen muistetaan niistä asioista, joista kukaan ei uskalla sanoa hautajaisissa mitään.

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Off-topic
« Vastaus #708 : 06-04-2010, 18:56:43 »
Satunnaisesti en jaksa ymmärtää naishenkilöitä.
Kyllä mä nyt jossain määrin oon samaa mieltä siitä, että huoneen sisustus pitää olla jotakuinkin sävysävyyn, mut hei joku raja nyt sentäs.
Pitääkö silti kylppärin sisustuskankaat pistää uusiks muutaman kuukauden välein...

Nimim: ompelee äidille kolmatta vai neljättä patjanpäällystä sävy sävyyn maton kanssa noin niinkun viime elokuun jälkeen...
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa Miaplacidus

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 41
Vs: Off-topic
« Vastaus #709 : 06-04-2010, 19:35:00 »
Täytyy myöntää, että olen kanssasi kyllä samaa mieltä :D Kun sisustan itse (en kyllä yleensä ihan sisustamalla sisusta), teen sen yleensä mentaliteetilla "nämähän käyvät hyvin yhteen, eikö" (ja kaverit irvailevat värivalinnoistani ;D)... Onhan se kiva, että koti näyttää nätiltä, mutta joskus joillakin (varsinkin naisihmisillä) saattaa mennä vähän yli.
Ihminen muistetaan niistä asioista, joista kukaan ei uskalla sanoa hautajaisissa mitään.

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Off-topic
« Vastaus #710 : 06-04-2010, 21:13:01 »
No eihän kyse sinänsä ole kuin matosta ja patjanpäällysistä ja kait käsipyyhkeistä... Mutta silti hei oikeesti... kylppäri  ::)
Eihän siellä edes käy muita kuin porukat!


Kertokaapa muuten millä ilveellä saan seuraavassa jaksossa itseni tiistaiaamuna kahdeksaksi kouluun, kun maanantaina meen kymmeneen ja keskiviikkona kahteentoista, ja muuten on neljän päivän vapaaputki...
Bye bye unirytmi  ;D
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa Kuolonsulka

  • Harvinaisen
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 92
    • Sielunsisarusten kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #711 : 12-04-2010, 21:50:31 »
Minä ihmettelen, että millä ihmeellä saan itseni huomenna työhaastatteluun, kun olin eilen ottamassa matsia pukittelevan hevosen kanssa ja nyt lihaset ihan jumissa... Mitähän sekin kertoo minusta, että aivot eivät koskaan ole ajan tasalla pelottavassa tilanteessa kun kroppa jo toimii... Minäkin vain ihmettelin, että mitä ihmettä tapahtuu ja kyyläsin varjosta että hevosen takapää on ilmassa...
Ihmeellistä kyllä pysyin selässä vaikka oli elämäni ensimmäinen pukitussarja...
Naura, älä itke.
Ei Kuolema satu, se helpottaa.
Antaudu minulle, tiedä, että kuolet turvassa.
Älä ajattele hampaitani kaulallasi,
taivuta pääsi taaksepäin ja vedä viimeisen kerran henkeä.
Sulje silmäsi, et avaa niitä koskaan.

Poissa whee

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 5
Vs: Off-topic
« Vastaus #712 : 14-04-2010, 15:56:58 »
Millähän pyhällä hengellä sitä jaksais kahlata viimeiset viikot koulussa läpi.. Varsinkin, kun tiistai, torstai ja perjantai ovat niin _ihania_ päiviä. :s

Hei, täällä on heppatyttöjä/poikia! 8) Jipii! Mulla on heppaviikonloppu edessä, lähetään porukalla Peikin tallille jonnekki päin Espoota katsomaan, että pysyykö ne kantapäät alhaalla ja onhan kyynärpäät kiinni kyljissä ja nyrkit pystyssä ja polvet rentona ja ryhti kunnossa ja leukapakki jajaja.. :D Pitkästä aikaa hevosen selkään siis, onhan siitäkin ilosta ollut jo lähemmäs kolme viikkoa aikaa :(

Poissa Penber

  • Pieni sieni sateella
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 26
Vs: Off-topic
« Vastaus #713 : 26-04-2010, 22:11:53 »
Päläti päläti! : D Eka viestini! LOL!

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #714 : 26-04-2010, 22:22:14 »
Ohhoh! Oletkos Penber samalla nicillä Finissäkin? Jos olet, niin eikö me sun kanssa intoiltu Holmes/Jeremy Brettista siellä avautumistopicissa?


zilah

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #715 : 26-04-2010, 23:37:44 »
Jeremy Brett <3 Mä sitä intoilin vasta kans, kun katoin to tai pe lapsvahtina ollessani telkasta Sherlock Holmes -jakson <3 <3 On se vaan niin ihku :D


// Nii ja teretulemast, Penber :)
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #716 : 26-04-2010, 23:43:30 »
Täh! Enemmänkin Jeremy Brett-faneja!  :D

I didn't know you had it in you, Buttis raksu.  Nyt onkin kyllä Jeremyn faneille oikein kissanpäivät, kun saapi tuijottaa melkein joka päivä Sherlockia telkkarista, ja jopa useampaan kertaan per päivä kun oikein sattuu. Ja minulle tuli jo varsin vaateliaanoloinen muusa kylään, niin että Holmes/Watsonia taitaa olla tulossa... :D



zilah

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #717 : 26-04-2010, 23:48:00 »
Holmes/Watson <3<3<3


Melkeen toivois, että ois telkka, mutta pikkulintu mulle lauloi, että noi jaksot näkyy kaikki juutuupissakin, joten ehkä kaivelen sieltä :D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #718 : 26-04-2010, 23:52:54 »
Juu, no kyllä ne sielläkin ovat. Itsekin olen viettänyt siellä paljon aikaa viimepäivinä, sekä lukenut ympäriinsä Holmes/Watsonia niin että silmät seisovat päässä.

Ah! Jeremysta pitää mennä tekemään tuonne kuolatopiciin juttua, mutta en ihan vielä kehtaa mennä, kun minä muutenkin pahoinpitelen sitä ihan törkeästi.

Eikö kukaan muu tunne tarvetta kuolata suosikkejaan?  ;)



zialh

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #719 : 26-04-2010, 23:55:24 »
Mut on koulittu olemaan kuolaamatta suosikkeja Pattzista lähtien, joten emmä uskalla. Tulee muuten ilkeä Liz pätkimään pitkin takamuksia käärmekepillään :D



Eivaan mä kuljen perässä ja kuolaan sitä mitä teki kuolaatte, aika pitkälti, mä en aktiivisesti etsi uutta infoa niin tulee kuolauskohteet vähän jälkijättöisesti.


Hmh, ymmärtääköhän kukaan mitä tarkotan  ???
Fifi-ficitLJAO3