Niin siis yksinään ei OpenOfficessa (kuten ei Libressäkään) ole varsinaisesti mitään vikaa, ilmainen softa ja tavalliseen tekstinkäsittelyyn vipstaakit riittää tosi hyvin! Ongelmia tulee vasta, jos esim. (kuten mulla) on kaksi konetta: toisessa Windows ja Word, toisessa vaikkapa Linux Mint ja OO/Libre ja sitten yrittää esim. muotoilla nätisti tutkielmaansa ensin Wordilla ja sitten avaakin tiedoston Librellä, koska siltä koneelta vain pystyy tulostaan tai koska ulkona paistaa aurinko ja huvittaa mennä läppärin kans ulos editoimaan ja muokkaukset meneekin päin helvettiä.
Toki, jos on fiksu yksilö, olis voinut tuossa tapauksessa muotoilla tekstin vasta ihan viimeisenä sillä koneella, jolla teksti tulostetaan/ulostetaan ohjaajalle eli ehkä olen vain tyhmä.
Mut sit toinen ongelma oli, kun pistin DropBoxin ja toivoin, että pystyisin lennosta esim. muokkaamaan ficciäni pöytäkoneella, sitten tarttua läppäriin, jossa päivittyy sama tiedosto wlanin ahkeralla avustuksella ja mennä sen kanssa sinne pihalle nauttimaan ulkoilmasta ja samalla työstää lisää sitä ficciä. Koska silloin röökasin ja mua v*tutti katkaista kirjoitus röökin ajaksi, joskus.
Mutta kuten sanottua, yksistään sekä OO että Libre on aivan valtavan hienoja! En mä edes tartteis Wordin kaikkia puolia, mutta kun oon vaihteeksi Wintoosaorja, niin pidän kuitenkin toistaiseksi Wordista kiinni. Plus oon aivan liian laiska opetteleen uusia näppäinkomentoja, jos ei oo pakko x)